Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Citate favorite(5)

Posted by daurel pe 20 Martie 2017

Inscriu aceasta postare in tabelul de participare la  jocul bloggeristic de luni. Detaliile se găsesc pe blogul http://zinnaida.blogspot.ro/2017/03/citate-favorite-10.html#more
Pentru azi am selectat citate din opera scriitoarei Agatha Christie.

1.Foarte puţini dintre noi sunt ceea ce par a fi.
*
2.Sfaturile bune sunt cel mai probabil ignorate, dar asta nu este un motiv să nu le oferi.
*
3.Femeile rareori greşesc în părerile lor pe care le au una despre alta.
*
4.Răul făcut de un om trăieşte de multe ori mai mult decât el.
*
P.s.
Am citit recent romanul Cortina: Ultimul caz al lui Poirot, publicat în 1975.
Imagini pentru vand cartea "cortina" de agatha
E o carte captivantă. A fost adaptată pentru televiziune în 2013. David Suchet este in rolul lui Poirot.
Căutând putin pe internet, am găsit urmatoarele:
– Hercule Poirot apare în 33 de romane şi în 51 de nuvele publicate, între 1920 şi 1975, de Agatha Christie.
– Agatha Christie a vândut peste un miliard de romane în Marea Britanie şi un alt miliard de romane traduse în alte limbi pe plan internaţional. Romanele sale sunt depăşite, din punct de vedere al vânzărilor, doar de Biblie şi de opera lui William Shakespeare…
(sursa:http://www.mediafax.ro/cultura-media/personajul-hercule-poirot-inventat-de-agatha-christie-revine-intr-un-roman-scris-de-o-britanica-11291013)
*
*

9 Răspunsuri to “Citate favorite(5)”

  1. vienela said

    Subscriu in totalitate punctului 3. Rareori m-am inselat cand am caracterizat (in gand sau oricum altcumva) o femeie. :)))

  2. Zina said

    Din păcate, fiecare dintre citate conține un adevăr imposibil de negat.
    A fost o vreme când am citit pe nerăsuflate romanele Agathei Christie. Acum mi-a trecut. ☺

  3. daurel said

    Am citit vreo zece, ar mai fi vreo patruzeci…

  4. daurel said

    @ Vienela,
    Sunt din ce in ce mai convins de adevarul din citatul 3…

  5. Diana said

    „Foarte puţini dintre noi sunt ceea ce par a fi”. E bine – zic unii – sa incercam sa devenim ceea ce dorim sa parem. Se zice ca cel care se preface, sa para intr-un anume fel, dupa mai mult timp are sansa sa devina exact ceea ce vrea sa para. Hm! Cred ca mi s-a incretit creierul. 🙂

    Imi plac tare mult romanele politiste ale Agathei Christie; nu le-am citit pe toate, desigur, si cele mai multe dintre cele citite sunt acelea in care protagonisti sunt Poirot si Miss Marple. Am vazut serialul „Poirot”… de doua ori. N-am scapat nici serialul “Miss Marple”. 🙂

    Iti doresc sa ai o saptamana frumoasa!

    P.S. Ce-mi mai sclipeau ochii cand descopeream un roman din colectia „enigma” a editurii „Univers”. 🙂

  6. De aceea e bine să ceri părerea unei femei, când e vorba de a caracteriza o altă femeie. Doar că, dacă-ți este mamă și vrei să accepte o noră, s-ar putea să aștepți toată viața. 🙂

  7. daurel said

    @Diana,
    Am auzit si eu ca e bine sa exersam un comportement corect…

    @Racoltapetru6,
    Ai dreptate. Celebra scriitoare nu s-a gandit la acest aspect; oricum, nu o deranja…

  8. am citit multe cărţi scrise de Agatha Christie dar pe aceasta, nu !
    ceea ce ai selectat, este bine gândit de scriitoare !
    felicitări pentru alegere !

  9. daurel said

    @Prietena-Japoneza,

    Multumesc.

Lasă un răspuns

 
