Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Arhiva

Posted by daurel pe 15 Februarie 2017

Particip la Miercurea fără cuvinte. Este un eveniment bloggeristic săptămânal inițiat de Carmen și continuat de Călin Hera….


07 09 2011 (MfC)
*

08 04 2011
*

18 05 2011
*

12 09 2010

*
*

8 răspunsuri to “MfC.Arhiva”

  1. CalinH said

    Mi-amintesc de laptop-ul de la Apple 🙂
    Happy WW!

  2. Suzana said

    Mereu mi s-a parut ciudata expresia „refacerea ordinii mondiale”! Mi-e tare greu sa o comentez altfel decat… deprimanta! Oare se va realiza intr-o secunda?
    Si oare cati pennies va costa?
    Maicutele la peste sunt fabuloase! SI cred ca ma duc sa-mi iau un mar, ca mi-ai facut pofta!!!
    Happy WW, Daurel!

  3. daurel said

    @CalinH,
    Am mizat pe asta…

    @Suzana,
    Fiecare avem in minte o varianta de ordine mondiala mai buna; unii isi doresc mediu mai sanatos, altii calatorii fara vize, altii comert liber…

  4. CARMEN said

    o arhiva bine „conservata” ☺ ai scos la iveala cele mai simpatice postari!
    Happy WW! ☺

  5. Binecuvântat cu mult pește o fi cursul acela de apă. 🙂

  6. daurel said

    @CARMEN,
    Multumesc pentru vizita si vorbele bune.

    @Racoltapetru6,
    Așa pare; sper ca nu e o reclama turistica…

  7. Diana said

    Într-o secundă va fi refăcută ordinea mondială. 🙂 Ups! Pentru a reface ceva trebuie ca acel ceva să fi existat cândva… Până una-alta… dăm la peşte. 🙂
    Ziua bună să îţi fie!

  8. daurel said

    @Diana,
    Multumesc.
    P.s.
    Sunt multe teorii privind destinul omenirii. Am găsit o sinteza:https://ro.wikipedia.org/wiki/Noua_Ordine_Mondială

Lasă un răspuns

 
