Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC. Vedere spre Palatul Cotroceni

Posted by daurel pe 8 Februarie 2017

Particip la Miercurea fără cuvinte. Este un eveniment bloggeristic săptămânal inițiat de Carmen și continuat de Călin Hera….
Imagini pentru imagini cu Iohannis intre manifestanti
Sursa:internet.
*
Comentariu: am ales aceasta imagine in contrapartida cu cea din postarea https://daurel.wordpress.com/2017/02/02/am-trecut-prin-piata-victoriei/.
Incerc să par echidistant…
*
*

8 Răspunsuri to “MfC. Vedere spre Palatul Cotroceni”

  1. Suzana said

    Nici pana in ziua de azi nu am ajuns sa vizitez si eu expozitia din palat. Poate cand va fi mai cald!
    Happy WW, Daurel!

  2. daurel said

    @Suzana,
    Nici eu. De fapt, nu am intrat niciodata in perimetrul respectiv.

  3. Zina said

    Să pari… 😀

  4. Diana said

    Oare oamenii aceia au o vedere clara spre Palat? 🙂

  5. CalinH said

    Mulțumesc pentru această perspectivă. În unele privințe, Palatul Cotroceni este centrul orașului.
    Sunt încântat de câteva răspunsuri la Provocarea de la Miercurea fără cuvinte.

  6. daurel said

    @Zina,
    Am auzit că e bine să exersam pentru a dobandi anumite conduite/atitudini.

    @Diana,
    Bună intrebare !

    @CalinH,
    Mă bucur !

  7. În încercarea de a …părea echidistant, click pe poză! :)))))

  8. daurel said

    @Mirela Pete,
    Acum constat ca poza are o multime de trimiteri…

Lasă un răspuns

 
