Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC. Vocea străzii

Posted by daurel pe 18 Ianuarie 2017

Particip la Miercurea fără cuvinte. Este un eveniment bloggeristic săptămânal inițiat de Carmen și continuat de Călin Hera.

Sursa:aici
*
In acest context e potrivit să mentionez că in urmă cu vreo trei ani am vândut autoturismul familiei. Intre timp, de un an, mi-a expirat permisul auto, si, deocamdata, nu am nici o motivație de a-l actualiza…
*
Updatare:in 10 minute  de la  postare, articolul a fost accesat de 4 vizitatori; foarte probabil datorita titlului.
Precizez că titlul a fost sugerat de găzduitorul MfC, dl. Calin Hera, deci, din păcate, nu e meritul meu…

10 răspunsuri to “MfC. Vocea străzii”

  1. Suzana said

    Cand vad astfel de imagini, nici eu nu vad bine motivatia…
    Happy WW, Daurel!

  2. daurel said

    @Suzana,
    Multumesc, la fel !

  3. Diana said

    Pfoaaa! 🙂 E o iarna grea. 🙂
    Mi se pare foarte trist ca azi nu-si mai permit oamenii sa puna huse pe masini – pentru ca sunt furate, in special. Intr-o mai mica sau mai mare masura masina ar fi protejata.
    Zi frumoasa!

  4. daurel said

    @Diana,
    Credeam ca nu se mai fura masini…

  5. Poate va veni motivaţia odată cu primăvara. Sau nici aşa?

  6. daurel said

    @Poteci De Dor,
    Nu ar trebui sa ma amagesc. Iernile sunt cum se vede, drumarii si primarii tot mai delasatori, masinile din ce in ce mai multe…

  7. Diana said

    Hahaha! @daurel! 🙂 :)))

  8. CalinH said

    Bietele mașini de la stradă… Mă gândesc mereu la soarta lor. Cândva, cine le-a cumpărat a strâns o grămadă de bani pentru ele, s-a simțit în al nouălea cer, nu le venea să le lase seara afară. Iar acum…

  9. daurel said

    @CalinH,
    Cred ca pentru tot mai multi masina este un obiect domestic. Ceva mai scump…

  10. Zina said

    Mi se pare mie sau se aud ceva urări strămoșești la adresa drumarilor?! 😀

Lasă un răspuns

 
