Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Adevăruri teoretice (4)

Posted by daurel pe 11 Septembrie 2016

Moto: Orice bărbat care crede că este mai destept decât nevasta lui, este căsătorit cu o femeie inteligentă.(autor necunoscut)

Îmi permit să redau o „vorbă de duh” din suplimentul de duminică al ziarului Click  :
 „Prostul face tot ce poate ca să nu treacă neobservat.”( Tudor Mușatescu)
*
Pare o postare anemica…
Caut să mai pun ceva de la mine.
*
Am postat cândva Nefericirea in 7 pasi. A fost apreciata ca intresanta. O redau mai jos:

1. Nu uita niciodată vreo fapta bună pe care ai făcut-o.

2.Nu ierta niciodată pe ei care te-au criticat.

3.Ascultă cu interes tot ce spun oamenii despre tine.

4.Insistă să primesti atentie si respect.

5.Foloseste cuvântul „eu” de câte ori ai ocazia.

6.Gândeste-te la tine, vorbeste despre tine.

7.Interesează-te mereu cum te percep oamenii.
*
P.S. Imi propusesem să scriu ceva despre 11. o9. o1, insă nici dupa 15 ani nu găsesc cuvintele potrivite; nu pot sã uit cã multi  români s-au bucurat atunci. Stiu că s-ar bucura si azi dacă Vestul ar fi umilit in continuare…
*
Am mai spus: de un timp mi-am schimbat conceptia despre prostie si prosti; mă abtin să cataloghez oamenii…

4 Răspunsuri to “Adevăruri teoretice (4)”

  1. Aș zice că percepțiile se schimbă mereu, în funcție de ceea ce se întâmplă în jurul nostru.

  2. daurel said

    …si de cum si cât ne impresionează.

  3. Suzana said

    Ai spus ca este greu de descris fericirea. Poate ca opusul afirmatiilor despre nefericire poate fi un inceput!

    Mi-e greu sa cred ca un om normal s-ar bucura de un eveniment atat de oribil ca cel de atunci. Indiferent ce ar crede despre orice si oricine.

    Duminica placuta, Daurel si o saptamana linistita!🙂

  4. daurel said

    @Suzana,
    nefericirea pare mai accesibila…
    Dupa grozăvia cu Turnurile Gemene din 2001 sunt mai atent la reacțiile românilor fața de necazurile altor popoare. Se pare ca suntem cam autisti….

Lasă un răspuns

 
