Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Mare

Posted by daurel pe 17 August 2016

Particip la Miercurea fără cuvinte, eveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de Călin Hera.
1.Cel mai mare

Sursa:aici
2. NORWEGIAN EPIC (pe locul trei in 2011;…nu prea încape în portul New York)

Sursa:aici
*
Recomand postările inscrise aici.

6 Răspunsuri to “MfC.Mare”

  1. CalinH said

    Huh. Încape un orășel acolo. Un fel de Mizil plutitor.
    Happy WW!

  2. Suzana said

    Ma uimesc aceste vapoare gigant. Nu imi dau seama cum ar fi o croaziera pe mare. Presupun ca frumoasa, dar totusi as ezita sa incerc experienta…
    Happy WW, Daurel!

  3. Am stat si eu odata intr-un port langa asa un vapor… nu se mai termina. O saptamana buna sa ai.

  4. Diana said

    Acesti giganti ma fascineaza! Desi inconjurata de oameni am senzatia ca-s singura.🙂
    Seara minunata iti doresc!

  5. daurel said

    @CalinH,
    Ar vrea unii din Mizil…

    @Suzana,
    N-am fost in croaziere, nici nu-mi doresc.

    @Ileana-Carmen,
    Multumesc, la fel.

    @Diana,
    E o distractie mai deosebita.Sigur e costisitoare.

  6. CalinH said

    Happy WW!🙂

Lasă un răspuns

 
