Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC. Dor de cireșe

Posted by daurel pe 15 Iunie 2016

Particip la Miercurea fără cuvinte, eveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de Călin Hera.
9 HOTOAICA
S
ursa:aici.
*

Sursa:aici
*
P.S. Dispozitivul din prima imagine, confectionat din trestie, este o varianta de  hoțoaica pentru cules cirese.

9 Răspunsuri to “MfC. Dor de cireșe”

  1. Suzana Miu said

    Nu prea am vazut prin piete cirese negre.
    Tare buna e dulceata din ele!
    Pana acum vazusem doar hotoaica de pere!🙂
    Happy WW, Daurel!

  2. Dulceata de cirese amare facea si bunica mea…era atat de buna! Avea in spatele din curtea casei doi ciresi cu cirese amare din care facea toata familia dulceata.

  3. Carmen said

    Si eu vreau sa fac dulceata din cirese,doar sa mai scada putin pretul pentru ca anul asta nu am in gradina….asa ca mi-e dor si mie de niste cirese….coapteeee!

  4. 13angi said

    Deja imi ploua in gura!:)

    Seara frumoasa!

  5. daurel said

    @Suzana Miu,
    ciresele negre sunt mereu putine si scumpe; in acest an n-am vazut sub 20 lei…

    @Ileana-Carmen,
    dulcet respectiva se face cu mult efort; eu ma ocup doar de cules; au fost rare zilele cand am cules mai mult de 5kg…

    @Carmen,
    la noi au fost mai putine decat in alti ani, insa mai mari si mai sanatoase. Din pacate, au viermi…

    @13angi,
    inseamna ca am preparat o postare delicioasa…

  6. Diana said

    Deeeelicioaaasa si dulceata de cirese (amare sau nu)🙂
    Ce coincidenta, sau poate nu: saptamana aceasta hrana de baza as zice ca au fost ciresele. Asta o data. Apoi: cautasem pe net un dispozitiv pentru cules fructe, am gasit un magazin in zona (nu-mi place sa comend pe net) si… acum dau de un articol despre cum se face o hoţoaică. Gasisem cateva idei, dar mi s-au parut destul de complicate. Cea din articolul amintit de tine e perfecta! Multumesc.🙂

  7. daurel said

    @Diana,
    ma bucur ca am contribuit la conservarea unei traditii.

  8. Zina said

    Minunată, dulceața de cireșe amare! Mai ales când altul scoate sâmburii!😀

  9. daurel said

    @Zina
    Ieri am aftat, cu bucurie, ca in acest an nu facem dulceata de cirese amare; mai avem din campania de anul trecut…

Lasă un răspuns

 
