Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Poziționări extreme privind…

Posted by daurel pe 20 Mai 2016

…patriotismul bazat pe bani, am inregistrat in doua comentarii consecutive pe un blog accesat cvasi-intâmplãtor:

 

  • Zagura 
    Martie 19, 2016 la ora 14:32

    Singurul act de patriotism l-ar face proprietarii daca ar dona statuia statului Roman. Eventual ar putea include o clauza prin care numele lor sa fie afisat cu un anumit font alaturi de al lui Brancusi. Ar fi intrat in istorie, dar se pare ca mercantilismul lor e mai puternic decat patriotismul. Restul este manipulare.

    Răspunde

     
  • Catalin ( CTL ) 
    Martie 19, 2016 la ora 09:13

    Eu voi da bani. Cãutam pe internet si mi se pãrea frustrant cã nu gãsesc unde trebuie sa virez banii. Câtiva, putini. Putini am dat si unei prietene sirience pentru victimele inimaginabilelor orori din tara sa natala.
    Putini voi da si ONG-ului din care fac parte. Daca sunt cauze in care cred si care vor schimba ceva. Voi da, fara sa stau pe gânduri.

– See more at: http://www.biziday.ro/2016/03/17/despre-hipstereala-si-despre-un-exercitiu-de-constiinta-nationala/#sthash.LJBj64iH.dpuf

Cred ca e bine sa precizez pentru cei care nu acceseaza linkurile din text: este vorba despre stirea ca pentru cumpararea statuii Cumințenia Pământului  se vor cheltui de la bugetul statului 5 milioae de euro; restul, pana la 11 milioane, se preconizeaza a fi adunat din donatii ale persoanelor fizice si firmelor particulare.
&
Comentariul meu: subiectul, in mod normal,  nu  intrã in preocuparile mele.
Chiar nu sunt indignat ca platitor de impozite: m-am obisnuit…
Nu voi face donatie.
Am postat cele de mai sus din doua motive:
1. pentru a-i informa pe cei care se bazeaza pe bani de la buget ca li se pregateste o stagnare/amânare a sumelor pe care le asteapta
2. pentru ocazia de a da linkuri spre  postari ale subsemnatului:
– Cumintenia pamantului/Posted by daurel pe 17 februarie 2010
– https://daurel.wordpress.com/2013/09/18/mfc-hipster≠emo/

 

4 Răspunsuri to “Poziționări extreme privind…”

  1. Diana said

    Cred că mulţi ne-am cam obişnuit cu răul şi nu ne mai indignăm (doar constatăm răul şi, eventual, îl comentăm)… din păcate… dar, vorba ‘ceea: să acceptăm ce nu putem schimba (mentalităţi, în general).🙂

  2. daurel said

    „vorba ‘ceea ” o scriu des (de povestit e mai greu, nu sta nimeni sa asculte…):
    „Da-mi, Doamne, seninatate ca sa accept lucrurile pe care nu le pot schimba, curaj ca sa schimb lucrurile pe care le pot schimba si intelepciune ca sa fac diferenta intre ele” (Reinhold Niebuhr)

  3. Zina said

    Pe când donații și pentru pensiile parlamentarilor?!😀

  4. daurel said

    Ar fi culmea nesimtirii !

Lasă un răspuns

 
