Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc.Viaducte

Posted by daurel pe 2 Martie 2016

Particip la Miercurea fără cuvinte găzduită de jurnalistul Călin Hera.

picture of Cernele viaduct1.Viaductul Cernele (jud.Hunedoara).sursa: BogdanD
*

Viaductul Caracău Mihăileni, Timp liber, Distracţie Mihăileni

2.Viaductul Caracău (calea ferata Miercurea Ciuc – Ghimeș). Sursa: aici.
*
De câteva  zile răsfoiesc cartea EPOPEEA FEROVIARA ROMANEASCA. Este o carte scrisa in 1977 de către un grup de ceferisti entuziasti.Probabil ingineri… (Singura mea legatură cu cefereul este că locuiesc intr-un cartier din apropierea Garii de Nord  …)

4 Răspunsuri to “Mfc.Viaducte”

  1. Suzana said

    Imi plac aceste imagini. Si imi place mult sa merg cu trenul. Uneori visez la o tara impanzita de cai ferate ajungand unde nici nu gandesc. ..
    Happy WW!

  2. Andrei said

    Sunt chiar frumoase. Cel putin din punct de vedere arhitectonic. Totdeauna mi-au placut atfel de constructii. Inca imi amintesc cate trebuia sa invat din ele pentru examene la faculta.

  3. Cel de la Galati e intr-o stare deplorabila. Superb peisajul in jurul celor doua prezentate.
    Happy WW!

  4. daurel said

    @Suzana,
    Si eu călătoream bucuros cu trenul. Imi placeau discutiile, destăinuirile…

    @Andrei,
    Se pot invăta multe din „epopeea feroviară”. Fiecare popor are de povestit despre primii săi pasi spre modernizare.

    @Mihaela Pojogu,
    Nu stiam de cel de la Galati; il voi căuta.
    Multumesc.

Lasă un răspuns

 
