Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Încă un banc vechi

Posted by daurel pe 1 Martie 2016

Am gãsit pe internet:
Un lăutar cânta la o sindrofie de parlamentari. La un moment dat, unul mai cherchelit, îl întreabă: 
– Ia zi ţigane, pe vremea lui Ceaşcă ai cântat pentru ăia din UTC? 
– Am cântat coane, că n-aveam încotro. 
– Dar pentru aia din securitate? 
– Am cântat, că şi ăia petreceau si nu puteam să refuz. 
– Dar pentru nomenclaturişti, ai cântat, cioară? 
– Am cântat coane, că era belea, nu puteam să zic nu. 
– Fii tu al dracu’ de cioara comunistă, ce te-ai mai descurcat! 
Vine lăutarul acasă trist si-n timp ce-şi număra banii, piranda îl întreabă: 
– Ce-ai mo, da ce eşti supărat că uite ce dă bani ai loat?. 
– Da fă , da’ uite ce mi-au zis. > Şi-i povesteşte. La care piranda: 
– Mo , da’ nu puteai şi tu să spui că n-ai cântat?
– Cum fă să spun asta? Că erau toţi acolo !
&
Comentariul meu: pare la fel de actual ca in urmă cu douăzeci de ani...

Lasă un răspuns

 
