Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dacă de aşteptare nu osteneşti nicicând

Posted by daurel pe 31 Ianuarie 2016

In primul rând, mă refer la așteptarea in stațiile de transport public.
Dupa cum am scris in postarea 10.000 de pași pe zi, au fost cazuri când   am ” parcurs” 500 de pasi intr-o singura statie. Ca timp sunt vreo 5 minute.
Azi si ieri, deci in weekend, autobuzele au venit si mai rar; pâna la prânz am inregistrat 6000 de pasi.
Nu insist, deoarece se poate interpreta…(Mi-am amintit ce a scris N. Steinhardt:“Cînd un om reuşeşte să facă ceva ce i-a solicitat mult efort, în el începe să lucreze trufia.Cel ce slăbeşte, se uită cu dispreţ la graşi, iar cel ce s-a lăsat de fumat răsuceşte nasul dispreţuitor cînd altul se balaceste in viciul său…”)
In acelasi context, tot in legatura cu transportul public, am bucuria de a gasi destul de des conditii sa citesc: deoarece la dus mă  urc in autobuzul preorăsenesc de la capăt, renunt la 500÷1000 de pasi; ocup un loc pe scaun si deschid o carte. Cititul dureaza cca 15 minute pana la plecare, dar inca 30 de minute pana la destinatie…La intoarcere nu gasesc mereu loc pe scaun, dar nu conteaza...
Astfel sunt perioade cand reusesc sa citesc 2÷3 cărti pe săptămană. Sunt săptămânile in care ma abtin de la rebus….
In al doilea rand vreau sa-i rasplatesc pe vizitatori cu cateva traduceri a poeziei If...de Joseph Rudyard Kipling
Inca un loc: aici

2 Răspunsuri to “Dacă de aşteptare nu osteneşti nicicând”

  1. Zina said

    Vorbă să fie, că nu ostenești… Dacă mă gândesc doar la orele de stat la ușa vreunui doctor, în picioare și, în cel mai fericit caz, rezemat de zid…

  2. daurel said

    Asa este…
    As completa cu asteptarea la ghișee pentru a ne achita birurile.

Lasă un răspuns

 
