Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Glume crestine(2)

Posted by daurel pe 9 Ianuarie 2016

1.Invătătoarea i-a intrebat pe copii:
– „Daca mi-as
 vinde casa si masina, dacă mi-as vinde garajul cel mare si daca mi-as  da toti banii la biserica, as ajunge in Cer?”
– „NU” au raspuns toti
 copiii.
– „Dacă as face zilnic curãtenie in biserică, dacă as tunde iarba din
curte si as păstra totul in ordine si curătenie, as ajunge in Cer?”
Din
  nou rãspunsul a fost „NU”
– „Bine” a continuat ea „dar atunci cum pot ajunge in cer?”
Din spatele clasei, un băietel  a strigat :
„Ar trebui sa fii moartă!”

Sursa:aici
*
2.O doamnă si-a pierdut poseta in agitatia cu cumparaturile. A fost găsită de către un baietel  care i-a returnat-o. 

Uitandu-se in posetă, doamna a spus: 

– „Hmmm…când mi-am pierdut poseta aveam o bancnotă de 20 dolari. Acum am 20 bancnote de un dolar.” 

Băietelul a răspuns repede:

– „Aveti dreptate doamnă. Ultima dată când am găsit poseta unei doamne nu avea măruntis pentru rãsplata.
Susa: aici
&
P.S. N-am pretentia că sunt glume noi…

Un răspuns to “Glume crestine(2)”

  1. Rhea said

    :))

Lasă un răspuns

 
