Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Prima mea postare din 2016…

Posted by daurel pe 4 Ianuarie 2016

…este o preluare de pe internet.
Titlul original este:
13 alte legi pentru ciobani ce urmează să fie votate
Când ies cu oile la păscut, ciobanii vor fi obligați prin lege să meargă în urma lor și să le strângă căcărezele în pungi biodegradabile.

Dacă vin lupii, ciobanii sunt rugați să anunțe autoritățile și să aștepte în liniște sosirea lor.

Stânele trebuie să aibă acordul de funcționare ISU, MISU, PISU și CANISU.


Ciobanii care pasc turme în Ardeal se vor adresa oilor atât în limba română, cât și în limba maghiară.
De asemenea, câinii sunt obligați…
Sursa si restul textului il gasiti pe situl Adela spune.
*
Comentariul meu:
Textul  circulã incă pe internet. Eu l-am gãsit după ce mi l-a citit cineva de pe mail.
Merită să accesati sursa: veti găsi  articole de calitate.

 

3 Răspunsuri to “Prima mea postare din 2016…”

  1. Mala said

    Delectare de inceput de an!
    La multi ani! Fie ca noul an sa ne fie mai prietenos ca precedentul!

  2. De râsu- plânsu, dar este conformă cu ce ar fi foarte posibil să ceară minţile luminate ale aleşilor noştri. Noi să fim sănătoşi,! şi în 2016 şi în anii ce vor urma. La mulţi ani!

  3. daurel said

    @Mala,
    La multi ani !

    @StropiDeSuflet,
    Speram…
    La multi ani cu bucurii !

Lasă un răspuns

 
