Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Despre oamenii fericiți…

Posted by daurel pe 25 August 2015

…n-am scris des pe acest blog, însa am comentat ori de cate ori s-au ivit ocazii.
Am comentat subiectul pe blogurile altora, mi-am dat cu presupusul in discutii; intrebat, dar mai ales neîntrebat.
Recent am primit pe mail următoarea cugetare:

Omul deșteapt crede că cel care are dreptate e fericit.
Omul înțeleapt știe că cel care e fericit are dreptate.
Se pare că este un citat răstălmăcit. As putea spune că este o răstălmăcire fericită...Iata un extras din postarea presupusă originală:

Femeia deșteaptă va preda matematica fiecărui copil, indiferent de situație.
Femeia înțeleaptă va vedea personalitatea fiecăruia
.
Sursa:aici
*
P.S. Vreau să postez câteva tălmăciri ale versetului„Fericiti cei sărăci cu duhul, că a lor este Împăratia Cerurilor” (Matei 5, 3).
Intentionam să scriu azi despre ce am descoperit că inseamna „cei săraci cu duhul”, dar sunt prea indignat: am auzit recent, de la persoane de la care mă asteptam cel mai putin, cã versetul se refera la cei neinformati, la necititi, la naivi…
Păcat. Păcat si ciudat cã  persoane cu notorietate si influenta ajung  târziu la lecturile fundamentale…
*

2 Răspunsuri to “Despre oamenii fericiți…”

  1. Diana said

    „Omul fericit nu trebuie sa zambeasca, are zambetul intiparit pe chip”.🙂

    Acei oameni care afirma ca „cei saraci cu duhul” se refera la inculti, neinformati etc. stiu prea bine care e, de fapt, sensul – poate nu toti, dar cei care chiar sunt culti stiu, insa e si aceasta o forma de manipulare, o incercare de a indeparta omul de credinta in divinitate. Inteleptii nu se uita in gura lor si nu se supara pentru rautatea lor (fiecare are dreptul sa fie / sa para neinformat)🙂 Parerea mea.🙂

  2. daurel said

    @Diana,
    Mare adevar: omul fericit are zambetul intiparit pe chip.

Lasă un răspuns

 
