Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Poveste cu tâlc

Posted by daurel pe 11 Iulie 2015

Postez si azi o poveste.
Este potrivita, deoarece imbina preocuparile mele actuale: politica si manifestarile religioase.
Un preot era sărbătorit cu ocazia pensionării, iar un politician din parohia acestuia promisese să ţină  cuvenitul discurs.
Politicianul a întârziat, aşa că preotul s-a gândit să spună câteva cuvinte:
„Când am venit aici în urmă cu douăzeci şi cinci de ani, credeam că am de-a face cu o biserică îngrozitoare.
Prima persoană din biserică  care s-a prezentat la marturisire  furase, minţise, delapidase, avea o aventură şi consumase droguri. Am fost şocat.
Apoi mi-am dat seama că nu toţi sunt la fel; această biserică are şi oameni cumsecade…
”.
Exact atunci a intrat in salã  politicianul. Fãrã sa-si ceara scuze pentru intarziere, zambitor si plin de importanta, a preluat microfonul de la preot şi a inceput  să vorbească:
„Nu voi uita niciodată ziua în care a sosit preotul şi am avut privilegiul de a fi prima persoană din biserică care s-a spovedit la cucernicia sa…”
.

*
Comentariul meu:
Acum, aflând atat de multe despre greci din povestile altora, am un fel de regret că n-am fost niciodată in Grecia, deci n-am  povestea mea…
In ce priveste optiunile politice ale românilor, mă conformez anumitor reguli si mă abtin să-mi exprim direct părerile.
*

Lasă un răspuns

 
