Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Gusturi românesti

Posted by daurel pe 29 Iunie 2015

Se pare ca in fiecare weekend sunt 2-3 evenimente de prezentare/degustare/ comparare si vânzare a produselor românesti. Unii le numesc traditionale. Nu as insista in discutii pe aceasta tema…
Sunt incântat să intâlnesc in drumurile mele  asemenea  initiative.
Azi (le) fac publicitate gratuită…

Sursa: aici

Acum  20-30 de ani, in  Zona Sătmarului, inafara de nelipsita palincă, erau la mare cinste grătarele pe  disc. In perioada amintita am participat la câteva reuniuni memorabile unde  grătarul-disc era in centrul atentiei…

 Imgine Micsorata

Imagine Atasata

Sursa: aici
*
De vreo zece ani, cam in toata România, se prepară mâncăruri si la ceaun. Incă nu am cumpărat recipientul; sunt in faza de documentare.
gulas
Sursa imaginii si o rețetă: aici
&
LA MULTI ANI SÃRBÃTORITILOR DE AZI !

3 Răspunsuri to “Gusturi românesti”

  1. Adaug urările mele de viaţă lungă în pace şi cu sănătate!

  2. Mala said

    Daca noi nu-i promovam atunci cine? Si-i foarte bine ca exista astfel de initiative, nu ?

  3. daurel said

    @StropiDeSuflet,
    Multumesc, la fel.

    @Mala,
    Am postat cu ganduri bune si cu speranta ca voi reusi sa-mi instalez un ceaun in curte.
    Am renuntat la gratar. Mi se pare agresiv pentru vecini si trecatori

Lasă un răspuns

 
