Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bookfest 2015

Posted by daurel pe 27 Mai 2015

Am tot amânat aceasta postare, in speranta că vor fi publicate imagini de la evenimentul la care am participat. Azi am găsit o posibilă explicatie pentru lipsa pozelor: Bookfest-ul 2015 va continua la Targu Mures. Patricipantii de la Bucuresti sunt ocupati cu mutarea, nu au inca ragazul sa-si savureze succesul. Iată cateva date cantitative:
A zecea ediție a Salonului Internațional de Carte Bookfest s-a încheiat după cinci zile cu peste 300 de evenimente –  lansări, dezbateri și colocvii, proiecții cinematografice și evenimente interactive. Peste 1.000.000 de volume și 200 de edituri au participat la ediția jubiliară Bookfest, care a avut loc în perioada 20-24 mai la Romexpo; Bookfest pleacă în caravană la Târgu-Mureș… […]
Sursa: Preferații publicului la Bookfest 2015
*
Cred că deja au fost spuse/scrise in media si pe net  cam tot ce conteaza despre târgul de carte . Totusi, adaug acestora  scopul  si rostul subsemnatului timp de o ora prin pavilioanele C2 si C4: lansarea unei cărti cu poezioare. Am reusit să o cumpăr, am primit bon fiscal, am participat la lansare. Apoi m-am rătăcit, si n-am ajuns la sesiunea de autografe organizată in alt loc.
Ceea ce mai vreau eu să notez aici este faptul că ciresele vândute pe traseul inadins intortocheat până la pavilioane, erau mai ieftine si mai frumoase decât cele cumpărate de mine in aceeasi zi de sâmbată, cu o ora inainte, din Piata Domenii – 20 lei, fată de 25.
*

2 Răspunsuri to “Bookfest 2015”

  1. Mirela Pete said

    Daurel, apreciez în mod deosebit că ai participat la lansarea cărții noastre și o voi ruga personal pe Aurora să-ți trimită o carte cu autograf. Sau la toamnă, când vom avea încă o lansare, aduci și cartea Poezioare, alături de cea care e în pregătire și pe care o vei primi în dar cu autograf de la ambele autoare, poet și ilustrator! Fotografii găsești câte dorești pe blogul meu. De acolo nu poți prelua, dar îmi poți da o adresă de mail și ți le trimit, am vreo 50. O altă sursă care oferă fotografii de la acest eveniment de la Bookfest este Editura Adenium, cea care a editat cartea noastră.🙂
    Mulțumesc frumos pentru implicare, ești un domn desăvârșit. În Cluj cireșele sunt mai scumpe!😉

  2. daurel said

    @ Mirela Pete,
    Am participat cu bucurie si interes(at).
    Toata aceasta „implicare” imi foloseste: am postat doua articole foarte cautate, am vazut persoane cu notorietate, am sanse sa mai fiu invitat si la alte evenimente…
    Ma gandeam daca am fost prins in pozele de la Romexpo. Putin probabil, deoarece erau fotografiati in special copiii.
    Ramane pe data viitoare.

Lasă un răspuns

 
