Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Apreciez din ce in ce mai mult…

Posted by daurel pe 20 Mai 2015

…povestile cu morala/tâlc. Inainte, in vremea când nu eram bunic, aceste povesti mi se pãreau depãsite, siropoase si enervante.
Azi mai colportez una.
*
Ce semeni, aceea culegi!
Un tânăr i-a promis viitoarei sale soţii (la dorinţa ei) să alunge din casă pe bătrânul  său tată.
Într-o zi l-a condus deci pe bătrân afară din localitate, spunându-i să se ducă unde vrea, la el nu mai are ce căuta.
Atunci ochii bătrânului s-au umplut de lacrimi şi i-a spus fiului:
– „Vezi acolo sus, pe deal, piatra aceea mare? Până acolo l-am condus şi eu pe tatăl meu lăsându-l în voia sorţii. Condu-mă deci şi tu până acolo!”
„Doamne!”, a strigat fiul,  „ce greseala era să fac!
 Tu, tată, ai făcut părinţilor tăi aceeaşi nedreptate, pe care voiam să ţi-o fac şi eu acum? Oare şi copiii mei vor face la fel cu mine?
Vino înapoi şi de acum înainte te voi îngriji ” 

Sursa: aici
*
P.S. Am editat destul de relaxat, deoarece eu am fiice…
Apoi, nepotii sunt departe, isi citesc singuri povestile…
Recomand: Bookfest
:

Un răspuns to “Apreciez din ce in ce mai mult…”

  1. Mirela Pete said

    Îmi amintește de un basm al Fraților Grimm, cu aceeași morală. Trist…Eu o văd aproape zilnic pe mama și știu cât de bine îi face acest lucru.
    Daurel, mulțumesc pentru pomenire! Cartea de poezioare a Aurorei, ilustrată integral de mine, se va lansa sâmbătă la amiază, la Bookfest. Povestea este că vineri noi suntem invitați în exact trei locuri importante în cadrul Zilelor Clujului și am acceptat. Sâmbătă de asemenea. Apoi debutează TIFF-ul. Parcă e mai ademenitor Clujul de data aceasta! Un sfârșit de săptămână cât mai frumos îți doresc!🙂

Lasă un răspuns

 
