Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doua bancuri vechi (re)primite pe mail

Posted by daurel pe 5 Mai 2015

Este vorba de bancuri primite pe mail cam o data pe sezon
1. Scriitorul brazilian Millôr Fernandes a lansat o dezbatere publică cu tema: 
“Care este diferenţa dintre politician şi hoţ?” 
Un răspuns i-a reţinut atenţia: 
„Diferenţa dintre un politician şi un hoţ este că pe primul îl aleg eu, în timp ce al doilea mă alege el pe mine. Am nimerit-o?”
 Replica lui Millôr Fernandes a fost: 
„Stimate domn, sunteţi un geniu. Sunteţi singurul care a reuşit să găsească o diferenţă între cei doi”

2.Un indian navajo statea lânga un agent de vânzari pe o banca in parc…
Intre ei se afla o punga mare de hartie… Indianul fixa de ceva timp punga de hartie.
– Vrei sa stii ce e in punga? intreaba agentul de vânzari.
Indianul dadu afirmativ din cap.
– E o sticla de vin, am luat-o pentru nevasta-mea.
Indianul tãcu o vreme, apoi zise, dând afirmativ din cap de mai multe ori:
– Bun schimb ai fãcut...

*
Mã bucur cã am reusit sã postez ceva azi, marti ; mâine e simplu: voi gasi imagini potrivite cu unul dintre bancuri si particip la Mfc
*

 

6 Răspunsuri to “Doua bancuri vechi (re)primite pe mail”

  1. CARMEN said

    :))) multumesc pentru cele doua portii de râs!

  2. daurel said

    @Carmen,
    Sa-ti fie de bine !

  3. Diana said

    Un alegator catre cel ales: – De ce, voi, politicienii, ne tratati ca pe niste idioti?
    Politicianul: – Poate pentru ca ne-ati votat?!

  4. daurel said

    @ Diana,
    Alegătorii, printre multe altele, sunt/suntem si optimisti;sperăm că persoanele nevotate/neagreate de noi vor fi făcute de râsul târgului; ceea ce se poate intampla daca vom trăi mult…

  5. Mirela Pete said

    Ambele foarte bune și zău că abia mi le amintesc, sunt de actualitate! Gata, am tolba plină, mă duc să-mi amuz prietenii! O seară veselă îți doresc!🙂

  6. daurel said

    @Mirela Pete,
    Multumesc pentru vizita si incurajare.

Lasă un răspuns

 
