Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Joburi interesante

Posted by daurel pe 16 Aprilie 2015

Intentionam sã titrez idei de afaceri. Apoi m-am gândit cã nu e potrivit: multi adulti din România dispretuiesc afacerile; desigur, confunda afacerile cu afacerismul: Practică constând în realizarea de profituri personale pe seama unor chestiuni de serviciu sau politiceNici  joburi bine platite nu mi s-ar pãrea potrivit. Munca  trebuie sã ne aduca si  bucurii spirituale. Destul cu propaganda…Trec la subiect.
M-au surpris plãcut câteva joburi, despre care stiam, bãnuiam ca le pot face si eu, dar nu stiam cã sunt si bine plãtite:
5. Jucător profesionist de jocuri video – 50.000 de dolari/an
6. Autor de integrame – 70.000 de dolari/an

13. Personaj Disney (persoane costumate în cunoscutele personaje Disney) – 32.000 de dolari/an
Sursa si alte joburi
:aici
Am stat si m-am gândit indelung la urmãtoarea indeletnicire:
Tehnician pentru muniţii neexplodate (distrugerea bombelor neexplodate) – 150.000 de dolari. 
*
Recomand:Leonardo da Vinci(15 aprilie 1452 – 2 mai 1519), „omul universal”

5 Răspunsuri to “Joburi interesante”

  1. Diana said

    Mi-ar placea sa fiu personaj Disney!🙂 Chiar mi-ar placea, chiar de m-as coace, vara, in costum.🙂

  2. Multumesc.

  3. Zina said

    Astea sunt valabile pentru SUA. La noi, autorii de integrame cred că sunt muritori de foame !😀

  4. Mala said

    Multumesc pt. Leonardo! Hristos a Inviat!

  5. daurel said

    @Diana,
    Ma bucur ca am adus infoirmatii de interes.

    @Gabriela Dragoi,
    Cu placere.
    Iata, deja postarea cu Leonardo da Vinci i-a folosit Malei.

    @Zina,
    Din nefericire asa este; nu sunt salarii din România.
    Totusi, i-ar putea interesa pe românii din diaspora…

    @Mala,
    Adevarat a inviat !

Lasă un răspuns

 
