Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Halep și Kövesi sunt …

Posted by daurel pe 14 Aprilie 2015

…in topul celor mai influente femei din România.
Cu aceasta ocazie pot sã postez prezentul „articol” si sã abuzez de câteva etichete folosite intens pe internet in acest sezon.
*
Trei criterii au stat la baza topului:
– puterea financiară,
– acoperirea în toate tipurile de media,
– influenţa.

Studiul a luat în considerare aproximativ 400 de candidate din cele mai diverse domenii.
Sursa:http://radiocluj.ro/2015/04/13/femei-cu-influenta-top-50-romance/ Cluj
Alte amãnunte: Revista Forbes
&
Comentariul meu: pânã azi, am auzit/citit despre maxim 8 doamne din cele 50…

6 Răspunsuri to “Halep și Kövesi sunt …”

  1. CARMEN said

    sunt fan Simona🙂

  2. daurel said

    Am mizat pe asa ceva, adica pe fani; inclusiv pe ai d-nei Kovesi !

  3. Dan Ghenea said

    De departe, cel mai respectat om (ambele genuri considerate) din România e Principesa Margareta.

  4. daurel said

    @ Dan Ghenea,
    Ma bucur pentru fiecare pas ce ne apropie de ceea ce ar trebui sa fie România.Sa fiu clar:regat, monarhie.

  5. Zina said

    Mi-ar plăcea să definești sau să definească cineva cuvântul ”influență” folosit în acest context. Sunt comparabile din punctul de vedere al influenței cele două doamne ?!…

  6. daurel said

    @Zina,
    Inainte de a posta despre acest top, am cautat criteriile. Nici eu nu sunt lamurit.

Lasă un răspuns

 
