Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dare de seamă (5)

Posted by daurel pe 12 Martie 2015

Revin cu câteva insemnari din categoria mentionata in titlu.
#  am ajuns, in sfârsit, sã vad noua librarie Cãrturãresti. Este impresionantã. Nu am avut timp sã intru; eram  grabit sa vizitez câteva anticariate.

 acum, dupa trei luni de iarnã, pot compara costurile efective cu ceea ce preliminam in noiembrie, dupa termoizolarea casei.
– 642 kwh x 0,6 lei/kwh = 386 lei
– 1o70 mc  x 1, 4 lei/mc = 1498 lei (gaze naturale)
44 mc x 5,2 lei/mc   =      229 lei (apa rece)
total  utilitati:…………….   2113      lei/iarna/2 persoane.
Convertite in alte unitati, costurile iernii trecute ar fi: cca 500 de dolari / doua salarii minime/o centrala termica de apartament/un televizor mai mãrisor /o vacanta…; oricum, mai putin decat un APPLE IPHONE 6

#  stiu un loc potrivit pentru a plasa o parte a cărţilor nedeschise niciodata sau deloc in ultimii zece ani: scolile din sate. Partea neplacută este că donatorul trebuie să scrie un proces-verbal si să intocmeasca o lista.
&
P.S.Am scris aici costul utilitatilor pentru a le gasi usor in situatiile, destul de frecvente, cand unii cunoscuti sustin, cam fara  o baza de calcul, cã e foarte scump traiul in Capitala.

>>>

2 Răspunsuri to “Dare de seamă (5)”

  1. Diana said

    De donezi la sate carti s-ar putea sa ai surpriza (neplacuta, desigur) ca dupa ce ai scris PV si lista sa nu le citeasca cineva sau sa fie… vandute la anticariat.😦 S-au mai vazut cazuri.

    Si eu, care credeam ca-i scumpa viata in BV!

  2. daurel said

    @Diana,
    In general este vorba de literatura recomandata elevilor; desigur, carti editate in urma cu 10-20 de ani.
    Am gasit vreo doua anticariatele dispuse sa dea 50 de bani / buc.Pe alese, pentru 2-3 carti din 15-20 oferite ce mine. Imi este mai la indemana se le donez scolilor din Ilfov; imi propun sa ofer si unor scoli din Bucuresti.
    In ce priveste costurile utilitatilor, mentionez, de cate ori am ocazia, ca am un hobby in acest domeniu: imi propun sa devin cat mai independent …

Lasă un răspuns

 
