Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Insomnii rezonabile

Posted by daurel pe 1 Martie 2015

S-a intâmplat in aceste zile sã mã gândesc la preocuparile altora.
Uneori imi este de folos sã las deoparte propriile griji, insa de data asta nu aveam; asa ca le-am luat pe ale altora…
Voi prezenta numai doua situatii.
Cineva apropiat mi-a  povestit despre o cunostinta comuna stresata de intretinerea viei. Omul nu este interesat nici de struguri, nici de vin, ci pur si simplu ii este rusine de rude si consateni sa lase via in paragina; in plus, isi viseaza parintii care par  ca il admonesteaza din Lumea de Dincolo. Intelegand ca urgenta actuala ar fi aracii, am cautat pe internet. Iata ce am gasit:
‘Vând araci de spãrturã lemn stejar ascutiti la ambele capete.
Dimensiune 2.20 m . Pot fi folosiți pentru vi s-au culturile agricole.
Prețu este de 4 lei bucata” .

Nu mi se par scumpi. Nici nu doresc sa-i corectez gramatica.
Am cautat in continuare si am gasit o multime de sfaturi binevoitoare. Iata o poza si un link pentru un articol duios.
Pentru fixat aracii lungi
Sursa: aici
*
Alta preocupare.
De data asta este vorba de câteva doamne de la oras: a existat in perioada interbelica parfumul L’air de panache?
Amân exemplificarea cu imagini  pentru Miercurea fara cuvinte.
*

*

4 Răspunsuri to “Insomnii rezonabile”

  1. Mala said

    Ruda stresata ar trebui sa nu mai fie stresata avind doua optiuni: ori sa dea via in intretinerea cui o vrea, ori, pur si simplu s-o desfiinteze. Astfel, problemele dispar.

  2. daurel said

    @Mala,
    In anumite localitati nu se gasesc oameni dispusi sa intretina culturi; chiar daca le ramane intreaga recolta…

  3. […] sangealb, g1b2i3, Daurel, tu1074, […]

  4. […] sangealb, g1b2i3, Daurel, tu1074, […]

Lasă un răspuns

 
