Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc.Dichis

Posted by daurel pe 18 Februarie 2015

Particip la Miercurea fara cuvinte.
Este simplu si instructiv.
Vizitati  blogul Intre vis si realiate


Deschidere Carturesti Carusel Deschidere Carturesti Carusel
Sursa:aici

3 Răspunsuri to “Mfc.Dichis”

  1. CARMEN said

    un Templu al Cartii… Minunat!

  2. Nu am fost la deschidere dar duminica era la fel de aglomerat ! Imi place cum au renovat si amenajat in interior!
    O zi buna !

  3. daurel said

    @Carmen,
    ai dreptate. Acum, sunt asteptati inchinatorii …

    @Foto De Inginer,
    Multumesc.
    Eu n-am mai fost de vreo 2 ani pe Lipscani; nici nu localizez bine cladirea. Imi propun sa-mi fac drum prin zona in zilele martisorului. Sau in zilele babelor de martie…
    Pozele le-am copiat de pe internet.

Lasă un răspuns

 
