Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Lectură.Scopul studenţiei

Posted by daurel pe 3 Februarie 2015

Am citit pe internet in seara aceasta un articol atât de lung, incât imi permit sã-l trec la categoria lecturã.
Nu copiez si nu povestesc  concluziile  analizei (despre asa ceva este vorba), doar trascriu, partial, un rãspuns la comentarii al autorului, profesor universitar la Oradea

[…]
Impresia mea, atat cat pot eu sa-mi dau seama, e aceea ca intregul nostru invatamant universitar e de factura sociala: scopul lui este acela de-a-i mai tine pe tineri un timp in scoala (in principiu, la 18 ani nu au nici maturitatea, nici calificarea de-a face ceva in “viata reala”), eludând astfel – cel putin un timp – problema somajului in rândul tinerilor si de a da de lucru unei franje a populatiei (dãscãlimea – care nici ea nu e impinsa in somaj). Cu alte cuvinte, invatamantul românesc actual e de genul: “ceva mai bun ca nimic”.
Intrebarea e daca asta ne dorim cu adevãrat.
[…]
Mihai Maci

Sursa: http://www.contributors.ro/editorial/studentii-cea-mai-enigmatica-parte-a-invatamantului-universitar-sociologia-unui-examen/
&

Pãrerea mea: Vai de noi !
PS. Imi place asocierea de cuvinte „franje a populatiei„…
Recomand, si cu aceasta ocazie, un blog dedicat lecturilor: http://www.lecturirecenzate.ro

Lasă un răspuns

 
