Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

O glumă răutăcioasă

Posted by daurel pe 6 Decembrie 2014

Am găsit imaginea de mai jos in timp ce căutam să-mi răspund la niste intrebari: cât câstigă salahorii intelelectuali profesionisti ?
sunt eu intelectual? dacă da, sunt profesionist ?
In ce priveste salahorirea, sunt lămurit 100%: auzind câti se plâng de ea, imi impun să fiu multumit si …multumitor
https://i0.wp.com/www.kmkz.ro/wp-content/uploads/2011/08/bolero.jpg
Sursa: Cum sa pari intelectual…
&
P.S.Evit să pun multe  linkuri. In textul de mai sus linkurile conduc spre ziare nationale. Stiu că cititorii mei fideli sunt prudenti in spatiul virtual, nu apasă pe toate butoanele, nu se aventurează/risipesc in toate directiile …Îi apreciez pentru asta.

Lasă un răspuns

 
