Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dare de seama (4)

Posted by daurel pe 19 Noiembrie 2014

Celelalte trei postari de acest tip le-am intocmit in ianuarie, iunie si septembrie a.c. Azi voi continua cumva cele relatate in iunie.
in acest an am ajuns de doua ori in Centrul Vechi: o data cu ocazia concursului de sah descris in postarea din  iunie; apoi, am trecut tangential  in octombrie cu ocazia vânzãrii Istoriei literaturii române...

acum, dupa ce am izolat termic casa, sunt cu ochii pe contoarele de gaz si de electricitate; deocamdata, pentru noiembrie, am extimat urmatoarele costuri:
– 6 kwh x 0,6 lei/kwh/zi x 30 zile = 108 lei
– 7 mc  x 1, 4 lei/mc/zi x 30 zile =  294 lei
– apa: 15 mc/luna x 5,2 lei/mc   =    78 lei
total:                                               480 lei/luna
Tarifele pentru utilitati sunt efective; le-am calculat din facturi.

#  zilnic am fost  tentat sa comentez pe blog despre alegerea  presedintelui României.
Am rezistat.

&
P.S. Reamintesc faptul ca sunt interesat de modificarea gospodariei pentru a obtine o cat mai mare independenta energetica.

Un răspuns to “Dare de seama (4)”

  1. Zamfir POP said

    Contorizare ușoară, c-ai vrut a fi mare domn de capitală …

Lasă un răspuns

 
