Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Desi urmăresc cu interes…

Posted by daurel pe 15 Noiembrie 2014

…politica,  nu intentionam să scriu pe blog despre alegerea presedintelui României.Totusi, m-am  decis să nu ratez  ocazia de-a atrage vizitatori folosind cuvintele cheie ale momentului.
Să incep cu turul intâi: am aflat cu surprindere că o familie din vecini, soț si soție, sunt simpatizanți ai candidatului Dan Diaconescu.
Vânzătorul de mâncare pentru animale, un fost sofer cam de vârsta mea,  mi-a spus că nu va vota niciodata cu liberalii deoarece din cauza acestora au fost desființate colectivele agricole.
De când o rudă apropiată, cadru didactic, mi-a spus că a votat  cu Melescanu, mă astept la orice…
N-as vrea să uit  „cazul” Monica Macovei:  succesul acesteea in diaspora m-a interesat  mai puțin decât atitudinea ei in mereu actualele probleme privind religia.
Cred că este suficient…
*
P.S.
1.Votanţii iritaţi de liberali au o mare problema: găsim liberali de marcă in ambele tabere angajate in infruntarea din 16. 11. 2014; numele finalistilor il scriu doar ca etichete.
2.Susţin si votez  candidatul dotat cu determinare si energie in coordonarea lucrării de reducere semnificativă a răului si răutaţilor.

Lasă un răspuns

 
