Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Marfã-bani-marfã

Posted by daurel pe 18 Octombrie 2014

Am cãrat pânã pe strada Academiei câteva kilograme din opera lui G. Cãlinescu. Am incasat fãrã nici o negociere pretul cerut: 25 lei.
De 15 lei am cumpãrat Matisse Original. Mai rãmân 10 lei, adica  doua cafele consumate in Centru…
Alt calcul: 10 lei poate fi costul pe doua zile a transportului la Mogosoaia plus doua cafele  in oricare  dintre statiile pe directia Bucurestii Noi – Buftea…
&

P.S. Daca mã documentam cu atentie puteam incasa de 2-3 ori mai mult; am confundat, pe internet, cartile lui G. Calinescu: Istoria literaturii...cu Istoria literaturii…  (compendiu).

In final, ca pondere, este echitabil:   de 25 lei se pot cumpãra cca 1,75 kg  boabe pentru animalute.
N-am cântãrit cartea, insã, dupã aprecierea subsemnatului, atãrnã max. 2 kg…

15 Răspunsuri to “Marfã-bani-marfã”

  1. Mirela Pete said

    A meritat căratul? Am donat sute de volume când ne-am mutat, deoarece designul minimalist cerea spații aerisite și, oricum, erau prea multe…Când mi-e dor de ele, le găsesc la anticariatele online sau la nașa fiicei mele, care are o bibliotecă impresionantă. De unele nu mi-e dor, mă gândesc că era o idee bună să le fi vândut pe cele cartonate și în stare bună. Animăluțele chiar merită Matisse Original!😉

  2. Cosaş said

    […] tu1074, Zolty, Ella, incertitudini, Carmen (La Mulţi Ani!) , Vienela, SoriN, Daurel, […]

  3. daurel said

    @Mirela Pete,
    Donez cărtile cu metodă: juristii au voie să aleagă numai cărti din specialitatea lor; la fel psihologii, profesorii de mate-fizică, de limba română. Cam atât. Sunt la a treia sortare din ultimii 25 de ani. Retin/ retinem, doar literatura de suflet…
    Am de gand sa descriu in urmatoarea perioada ce am retinut eu din cărțile …reținute

  4. Mirela Pete said

    @Daurel, foarte bună metoda, de reținut!!🙂

  5. […] un pas înaintea unui zbor înalt, pe care i-l doresc din suflet. O frumoasă uimire, un debut reușit și mult mai mult decât recunoașterea unui talent, nefiind doar părerea mea ca mamă și […]

  6. […] cărți pentru copii, prietena mea Aurora Georgescu. Cartea noastră a ajuns sub tipar. Abia în decembrie va fi lansată. Totuși, vă ofer o pagină […]

  7. […] tu1074, Zolty, Ella, incertitudini, Carmen, Vienela, SoriN, Daurel, […]

  8. […] Turdeanu’, Ulise, Penelopa, ZOL, Florina, Zamphoto, Turda,  filumenie, colectionara, aefc, magina, tudorchirila, ciutacu, tu1074, Zolty, Ella, incertitudini, Carmen, Vienela, SoriN, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, … […]

  9. […] Achileanu, Veronica, Cris-Mary, Ada Pavel, Adela, Zamfir, Gabi, Tury, Caius, Tu1074, Dispecer, Daurel, Costel, Alex […]

  10. […] Achileanu, Veronica, Cris-Mary, Ada Pavel, Adela, Zamfir, Gabi, Tury, Caius, Tu1074, Dispecer, Daurel, Costel, Alex […]

  11. […] Achileanu, Veronica, Cris-Mary, Ada Pavel, Adela, Zamfir, Gabi, Tury, Caius, Tu1074, Dispecer, Daurel, Costel, Alex […]

  12. […] Vienela, SoriN, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, … […]

  13. […] Achileanu, Veronica, Cris-Mary, Ada Pavel, Adela, Zamfir, Gabi, Tury, Caius, Tu1074, Dispecer, Daurel, Costel, Alex […]

  14. […] unui zbor înalt, pe care i-l doresc din suflet fiicei mele. O frumoasă uimire, un debut reușit și mult mai mult decât recunoașterea unui talent, nefiind doar părerea mea ca mamă și […]

  15. […] pas înaintea unui zbor înalt, pe care i-l doresc din suflet. ”O frumoasă uimire”, un debut reușit și mult ”mai mult decât recunoașterea unui talent”, recunoașterea Enyei Pete ca tănără […]

Lasă un răspuns

 
