Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Anticariat

Posted by daurel pe 13 Octombrie 2014

In aceste zile am fost nevoit sa mut o parte din biblioteca. Desi sunt deosebit de ocupat, am avut curiozitatea sa selectez cateva in vederea „studierii pietii”.
Vito Pandolfi – Istoria teatrului universal vol. III
Elie Faure – Istoria artei (5 vol)
GHEORGHE I. BRATIANU – MAREA NEAGRA 2 volume {colectia BIBLIOTECA DE ARTA, NR 464-465}; in biblioteca familiei am gasit doar vol. II.
Mircea Eliade – Arta de a muri
Pierre Leprohon – Vincent van Gogh (5 lei)
Philippe Aries si Georges Duby  Istoria-vietii-private; noi avem vol.1, din vreo 10; pe internet este oferit la 19 lei; ca fapt divers: cineva vinde 10 volume cu 449 lei
Am cautat si cota de piata a cartii pe care am  citit-o  aseara: Cei cinci purcelusi de Agatha Christie: 19- 23 lei: mi se pare un pret corect.
&
P.S. N-am indicat preturile la toate cartile identificate pe internet; eventualii vizitatori pot sa urmeze linkurile.
In ciuda preturilor descurajante, totusi, ofertarea a cateva sute; altfel se degradeaza in pivnita. Am in vedere si oferirea gratuita, desi stiu  ca nu este cea mai buna cale…
Iata cateva consideratii despre binefacere:

“Diavolului nu ii pasã cât de mult bine putem face, aâta vreme cât nu-l facem azi.”
Autor necunoscut
“Nu-i de ajuns sa faci bine.
Mai trebuie sa-l faci si bine.
Diderot
Raul poate sa-l faca oricine, oricat de nevoielnic ar fi.
Binele este insa numai pentru sufletele tari si firile calite.”
N.Steinhardt
O binefacere care ti se reproseaza a fost considerata intotdeauna o jignire.”
Racine
Ceea ce merita sa fie facut, merita sa fie bine facut.”
Nicolas Poussin
Daca te faci miere, te vor manca mustele.
Proverb francez
Primiti-ma in casa pana ce veti gasi dumneavoastra alta.
Autor necunoscut

7 Răspunsuri to “Anticariat”

  1. CARMEN said

    Wow…volumele pe care le mentionezi de Mircea Eliade si Pierre Leprohon, mi-as dori sa le am si eu in biblioteca personala.
    Lumea nu prea mai are simtul valorii…

  2. […] Vă sugerez să vizitaţi blogurile noastre şi ale prietenilor noştri:  Turdeanu’, Ulise, Penelopa, ZOL, Zamphoto, Turda, Filumenie, Colectionara, AEFC, Magina. tu1074, Zolty, Ella, incertitudini, Carmen, Vienela, SoriN, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, … […]

  3. […] Vă sugerez să vizitaţi blogurile noastre şi ale prietenilor noştri:  Turdeanu’, Ulise, Penelopa, ZOL, Zamphoto, Turda, Filumenie, Colectionara, AEFC, Magina. tu1074, Zolty, Ella, incertitudini, Carmen, Vienela, SoriN, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, … […]

  4. Zina said

    Mda… E tare trist când nu mai ai loc pentru cărți și trebuie să le exilezi în pod sau în pivniță. A trebuit să mai scot și eu de prin ale mele, mai ales că aveam multe dubluri. Le-am dăruit și cui trebuia și cui nu…

  5. daurel said

    @Carmen,
    Sunt carti adunate in aproape 50 de ani de catre trei generatii; le voi pune in circulatie: ca si carti sau ca materie prima pentru alte carti.

    @Zina,
    Loc ar fi, insa e pacat sa aiba doar rol decorativ. Nu daruiesc carti. Am invitat cativa vecini si alte cunostinte sa aleaga. Constat ca nu se grabesc…
    Vor ajunge multe la maculatura, la topit…

  6. […] Vienela, SoriN, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, … […]

  7. […] Vienela, SoriN, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, … […]

Lasă un răspuns

 
