Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dare de seama (3)

Posted by daurel pe 8 Septembrie 2014

De doua săptamani, de cand au fost montate schelele pentru termoizolarea casei,  m-am interesat zilnic in privinta unui  model potrivit de copertina pentru usa de intrare. Ideea era să o montez inainte de aplicarea vopselei structurate. Am cumpărat modelul din imagine la un pret acceptabil: cca 350 de lei.
Aluminiu, policarbonat, conexpandele (conexpanduri?)

COPERTINA INTRARE tip B  cod CI-B
La data actuală am următoarele probleme
– conexpandele, 6 buc., livrate odata cu produsul, sunt prea scurte pentru situația de la fața(da) locului
– noile conexpande costa 40 lei/ buc., burghiul sds cca 25; montajul…: aproape se dubleaza pretul
– copertina se loveste de un picior al schelei, deci va fi montata dupa aplicarea culorii; oricum, se vor face compromisuri privind calitatea si durata lucrarilor…
– tot in aceasta perioada s-a nimerit să fiu invitat la o intâlnire cu colegii de scoala din Cluj; in urma cu o ora, cu strângere de inimă i-am  scris lui Viorel Constantin Cândea: „regret, nu voi participa…

*

4 Răspunsuri to “Dare de seama (3)”

  1. Mala said

    Nu mă pricep la chestii tehnice dar… aş zice să încerci o întîlnire cu colegii !

  2. CARMEN said

    oooooo ce pacat ca nu ai putut participa la intalnirea cu colegii! Nici o munca-n casa nu merita aceasta renuntare! Treburile-n casa nu se termina niciodata! of da, acum izolarea, schimbarea caloriferelor, copertina… la anul cine stie mai ce?! Asa e viata! Platim zeci de ani ratele pentru casa si când scapam de aceste datorii, începem reparatiile!
    Mult succes si putere de munca!

  3. Brudi said

    Eu lasam reparatiile si mergeam la Cluj sa ma intalnesc cu fostii colegi de facultate.

  4. daurel said

    @Mala,
    Am mai fost si am regretat; e o poveste…

    @Carmen,
    Ai dreptate.

    @Brudi,
    O sa-ti povestesc cand ai timp. E un fel de afacere pentru restaurantele preferate de colegii ramasi in Cluj…

Lasă un răspuns

 
