Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Va trebui să fac rost de …

Posted by daurel pe 28 Iulie 2014

…o drujbă.
O drujbă electrică, deoarece este mai silentioasă, iar lucrarea pe care o am in vedere este puțin ilegală.
Probabil o voi cumpăra; nu are rost să mă incurc cu străini.
Apeciez că lucrarea, executată de profesionisti,  ar dura max. o oră, insă meseriasii ar pretinde 200-300 de lei. Cu 360 de lei pot cumpãra o drujba noua.
Trebuie să tai un pom uscat. Este vorba despre cireșul despre care am scris in fiecare vara. S-a uscat după  inflorire, desi nu au fost geruri mari sau alte calamităti. A fost ceva șocant…
Totusi, ne consolam deoarece avea o varsta. Avea vreo 22-23 de ani. Il adusese socrul din  Hăpria, un sat de lângă Alba Iulia.
Ne rămân cei 6 cireși cu cireșe amare. Am scris și despre aceștia; in acest an au produs, in total, 3 kg.
&

PS. In urma cu 7-8 ani am fost amendat de către inspectorii de mediu cu 3oo0 lei, deci vreo 1000 $. Atunci am tãiat un oțetar inestetic si periculos. Lucram pentru o firma, lucram la ordin, nu mi-a păsat…Imi făcusera si cateva poze, pe care le-am păstrat o vreme…Pe atunci nu aveam blog; acum, mi-ar fi folosit pentru ilustrarea prezentei postări…
*

*

3 Răspunsuri to “Va trebui să fac rost de …”

  1. Zina said

    Îmi pare rău pentru cireșul acela. Am pățit și noi așa cu un brad. Îi dăduseră vârfuri noi la toate ramurile, au crescut frumos și… deodată s-a uscat. În câteva zile s-a înroșit tot și dus a fost. Era tânăr, nu cum era cireșul tău.

  2. Brudi said

    Ciresul poate sa ramana pana la toamna. Nu-ti trebuie nici drujba electica. Am sa-l tai eu cu 50 de lei (RONI).

  3. daurel said

    @Zina,
    Sunt multe specii neaclimatizate in Romania; inclusiv animale…

    @Brudi,
    E o idee. Discutam.

Lasă un răspuns

 
