Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

După cum am scris…

Posted by daurel pe 20 Mai 2014

…in postarea anterioară, petrec mult timp pe internet; vizitez bloguri si  citesc stirile căutând 2-3 surse.
Surse românesti.
Nu prea inteleg subtilitatile politice exprimate  in ucraineană, rusă sau maghiară. Nici cu engleza sau franceza nu pot sa ma laud…
Azi m-am lãsat prins de blogging: am inceput cu blogul unde este citat  un consãtean de-a meu, Nelu Savii;  apoi am urmat un link spre  un documentar despre nonconformistii (vizionarii) de acum o sutã de ani; de pe celebrul blog al d-nei Carmen am ajuns la  articolul d-nei Zina despre bucãtãria boierilor moldoveni.
Scriind moldoveni, mi-am reamintit ca in blogroll am putini corespondenti din Moldova; in mod aproape sigur este, doar,  d-na Marycix, din Bacau, care in 23 mai aniverseaza ziua de nastere. Eu ii spun de pe acum:
La multi ani cu impliniri, Maricica !
Nu pot incheia fãrã a recomanda un articol mare actualitate: Votaţi, mă! Votaţi-mă!
*

2 Răspunsuri to “După cum am scris…”

  1. penelopa1 said

    Ham! Ham! Traduc: Mulţumesc!

  2. Marycix said

    MULTUMESC! Toate cele bune la toti oamenii!

Lasă un răspuns

 
