Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Încă mai încerc să întrețin blog-ul si…

Posted by daurel pe 14 Mai 2014

… activitatea de blogging.
Am adãugat blogging ca un bun pretext de a face trimiteri spre Zamfir si blogurile aflate in grija lui.
Cele 2-3 link-uri din postarile mele reprezinta, totusi,  contributia subsemnatului  la blogging, in  blogolume
*
Blogging-ul se va apropia din ce in ce mai mult de profesia de jurnalist (si) in Romania

Sursa: aici
*
Nu am spor la scris articole, insa petrec zilnic mult timp pe internet.
Citesc  bloguri si forumuri politice fãrã sã comentez. Deocamdatã…Citesc pentru a mã minuna zilnic de diversitatea părerilor semenilor(?)…

&

PS. Pentru o excursie gratuita la Lisabona puteți incepe aplicând, in prima fază, pe unul dintre  blogurile d-lui Calin Hera.
De la Mirela Pete am aflat ca exista o competitie numita SuperBlog. Am gasit un interviu cu Dana Lalici,castigatoarea editiei 2013; din ce am inteles eu, se pot câstiga bani si notorietate. Mã mir cã mi-a scãpat …Ceva bani mi-ar prindea bine in perioada aceasta de dinaintea pensionarii…

8 Răspunsuri to “Încă mai încerc să întrețin blog-ul si…”

  1. Mala said

    E bine că exişti chiar dacă apariţiile în blogolume sunt rare…sau aşa crezi că sunt ! Toate la timpul lor, aş zice…

  2. Zina said

    Sunt perioade în care mai stai să răsufli… Sunt sigură că îți va reveni cheful de scris, ești dintre cei care au de spus ceva.🙂
    Să ai zile frumoase !

  3. penelopa1 said

    Salut, Colega Blogger!

  4. […] sugerez să vizitaţi bloguri de-ale prietenilor noştri: Zolty, Ella, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, cuvinte, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, Carmen, stropidesuflet, Sorin, […]

  5. daurel said

    @Mala,
    Multumesc pentru gandul bun.

    @Zina,
    As spune eu multe, insa nu toate sunt de spus…

    @Penelopa 1,
    Contrasalut cu sapca; nu am pălărie.

  6. […] sugerez să vizitaţi bloguri de-ale prietenilor noştri: Zolty, Ella, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, cuvinte, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, Carmen, stropidesuflet, Sorin, […]

  7. Mirela Pete said

    Bine te regăsesc, Daurel! N-am timp de blog, a devenit o raritate atât scrisul, cât și vizitele la prieteni.
    Doar pe facebook mai intru, ca să-mi vizitez bunii prieteni virtuali, mulți deveniți reali, cât se poate de reali!
    Am multe de făcut, abia îmi ajunge timpul pentru frumoasele activități care-mi ocupă toată ziua. Momentan, Enya mea e la Bruxelles, Paris, etc, așa că mi-am făcut o zi de cutreierat blogurile.
    Cât privește competiția Super Blog, eu n-am participat niciodată, dar două din prietenele mele, colege comune în Clubul Condeielor Parfumate, sunt câștigătoare ale Trofeului Super Blog: e vorba de Irealia și Dana Lalici, pomenită și de tine aici. Pot spune că rareori am citit bloguri mai bine scrise, doamnele acestea au stil, idei și e o mare bucurie să le citești.
    Spor, în caz că te vei decide pentru ediția din toamnă! Și numai bine!🙂

  8. daurel said

    Ma bucur pentru faptul ca Enya cutreiera si aceasta parte a Europei.
    Sa aveti bucurii !

Lasă un răspuns

 
