Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Când am fost intrebat…

Posted by daurel pe 24 Aprilie 2014

…despre locurile unde ar putea alerga in Bucuresti, m-am enervat.
Desigur, am căutat să-mi ascund starea…
Mă ducea gândul la alergătorii nocturni care stârnesc câinii din curti; inclusiv din curtea noastra. Deci alergătorii imi stricã somnul…
Intrebările  veneau de la persoane apropiate. Drept urmare, când au găsit rezolvarea, mi-au povestit cu ingăduinta cum se pune problema.
Rezolvarea au gãsit-o  rapid pe internet: http://teaslabeste.wordpress.com/2014/04/17/ne-vedem-diseara-in-herastrau-meet-paul-dicu/
Azi am nimerit peste un articol de ziar pe aceasta tema. Dupa cum am mai povestit, ma amuza/delecteaza/inspira  comentariile anumitor articole. Iata cateva consideratii de forumisti:

#1 running man 9.08.2010 21:30

felicitari lor! sper sa convinga cat mai multa lume sa-o lase mai moale cu berea si manelele si sa se apuce de sport.

 ……

#3 boq 10.08.2010 09:29

Sa fie impozitati!

….

#4 Mihai 10.08.2010 09:54

Nu cred ca jogger-ii din Herastrau sunt „oameni obisnuiti”. Chiar daca unora le place sa creada asta, mai sunt necesari zeci de ani pana atunci…. In orase mari din Germania nu vezi atatea fitze… Intr-o Romanie cotropita de fitze si manele, iata ca avem si moftul asta !… Niste moftangii monser !

 

#5 becomplex 10.08.2010 10:13

La opt jumate dimineata, oameni obisnuiti?
Ma scuzati, eu care sunt mai neobisnuit, la ora aia sunt la servici…
Dar am sa ma fac si eu rentier, sau pensionat de boala care fuge prin herastrau…
alivoar!

 

#6 Alexandrescu 10.08.2010 10:54

@becomplex
N-ai sa crezi, dar nu toti incep serviciul la ora 7,00 sau 8,00, ci mai tarziu. Altii sunt studenti sau elevi, in vacanta, altii sunt in concediu. Se poate alerga si in weekenduri, sau seara, daca incepi serviciul devreme. Dar tu ai o mentalitate tipica de roman, mistocar si cocalar.

(http://www.gandul.info/reportaj/cine-sunt-oamenii-obisnuiti-care-alearga-in-herastrau-pensionari-ingineri-functionari-maratonisti-galerie-foto-6824249)
&

PS.
1.
Simt nevoia să spun câte ceva din ce mi s-a povestit de către alergători de incredere:
– numele organizatorului, locul si  ora de intâlnire sunt comunicate public, pe internet;- doritorul de alergare isi comunica intentia, se inscrie;
– la locul de adunare companionii se recunosc dupa numele si conditiile  comunicate pe internet;  se salută conventional;
– se comunică, pentru doritori,  un local din zona unde se vor intalni dupa alergare;
– la ora stabilită, plus 3-5 minute incepe alergare de 15-30 de minute;
– la local, in cele 5-10 minute convenite de acesti alergatori presupusi ocupati, se  schimbă impresii, adrese;
– toata miscarea, calculata de la mine (Daurel) de acasa, dus-alergat-socializat- intors, dureaza mai putin de 80 de minute.
2.Pentru evenimente din diferite domenii, in diferite limbi, se pot căuta siturile meetup.com/…bucuresti/bucarest/bucharest

SUCCES !

*

2 Răspunsuri to “Când am fost intrebat…”

  1. […] sugerez să vizitaţi bloguri de-ale prietenilor noştri: Zolty, Ella, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, Carmen, stropidesuflet, Sorin, […]

  2. Mala said

    Excelentă iniţiativă, aş zice !
    În ceea ce priveşte forumurile, de multe ori ele fac deliciul materialului la care se comentează!

Lasă un răspuns

 
