Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Despre dezlegările la vin si untdelemn…

Posted by daurel pe 19 Aprilie 2014

…n-am știut nimic pânã in acest post.

HoarfgovwWgO53_VUuIgdSVF7XK5Z30v4zaLF2As

Sursa: Postez ce vreau

Interesant este faptul ca am primit atenționari din doua surse independente: mai intâi, un preot din Ilfov, dupa ce i-am dat binețe, mi-a „mãrturisit”,  cã  are recomandãri medicale pentru evitarea posturilor excesive; apoi, tot in ziua  discutiei cu „omul bisericii ” m-a intrebat  cumnatul Brudi din Brad (HD), care aparține altei confesiuni crestine, m-a intrebat cum comentez restricțiile alimentare ale multiplelor posturi ortodoxe. N-am fost prea convingator in sustinerea cultului …
Desi ar fi interesant, nu insist acum in redarea dialogului.
Ideea este cã azi este o bunã ocazie sã public imaginea de mai sus.

&

Tuturor: Sãrbãtori cu bucurii !

PS. Incã nu stiu daca sãrbãtorim Paște sau Paști…

6 Răspunsuri to “Despre dezlegările la vin si untdelemn…”

  1. Mala said

    Sărbători cu pace şi linişte!

  2. Diana said

    Zile fericite iti doresc sa ai impreuna cu cei dragi!
    Foto e super hazlie!
    Cat despre Paste sau Pasti… ??!! Cred ca, totusi, „Paste”, ceea ce-mi aminteste – mereu si mereu! – o gluma: „Paste fericit, dar nu pe iarba mea”.🙂
    Sufletul senin sa-ti fie!

  3. g1b2i3 said

    Am auzit la televizor ca Pasti e corect.
    Un Pasti fericit!
    Poza e minunata.

  4. Zina said

    Sărbători fericite, cu liniște și bucurii !

  5. CARMEN said

    HRISTOS A INVIAT !
    Să aveti numai bucurii şi viaţa să va dăruiască tot ceea ce v-ati dorit. Paşte fericit!!

  6. daurel said

    @Tuturor,
    Adevarat a inviat !

Lasă un răspuns

 
