Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Pentru cei care susțin …

Posted by daurel pe 15 Februarie 2014

cã nu trebuie sã mãnânci  noaptea: sã-mi explice, atunci, de ce se aprinde lumina cînd deschizi frigiderul ? !

Întrebarea de mai sus a ajuns intr-un târziu si pe mailul meu. Se potriveste cu postarile mele recente despre jumãri.
Parcã e prea sãrãcãcios pentru o postare…
Am cautat pe internet bancuri cu lumina din  frigider: douã le redau mai jos.

*

Era un moș și o babã. Ei au murit in același timp si au ajuns in Rai.
S-au intilnit cu un înger care le-a zis:

-Voi sunteti familia Petrescu?
-Da.
-Veniți dupa mine. Vedeti vila asta mare? E a voastra.
-A noastra?
-Da.
– Vedeți limuzina asta? E a voastra.
– A noastra?
– Da.
– Vedeți frigiderul ãsta plin cu bunãtãți? E al vostru.
– A nostru?
-Da. Apoi moșul se duce furios la babã si ii spune:
– Vezi mã, femeie?! Puteam fii aici de 10 ani, dar tu nuuu, sã mâncãm sãnatos, sã mâncãm rational………!!!
*

– Caloriferul  oprit e mai rece decât frigiderul in functiune.
&
PS. Am o bãnuiala: cititorii mei evita sa acceseze linkurile; nu numai de pe blogul meu, ci in general; poate au dreptate…Se intâmpla tot felul de hakar-ii

Un răspuns to “Pentru cei care susțin …”

  1. […] Iată darurile pentru Daurel: […]

Lasă un răspuns

 
