Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc.Jumãri

Posted by daurel pe 12 Februarie 2014

Particip la initiativa Miercurea fãrã cuvinte.


Sursa: Transilvania, Turda

*
PS. Recomand articolul Despre jumarile de porc

8 Răspunsuri to “Mfc.Jumãri”

  1. abbilbal said

    Bunătăți peste bunătăți !
    Să ai o noapte liniștită și odihnitoare.

  2. Mala said

    Daaaaa, deci se putea sa nu apara si imagini ???? Pentru lauda miinilor si-a ochilor care se duuuuc dupa imagine…a pofta!

  3. Maria said

    🙂 mai prin decembrie as fi poftit de zor, acuma … mi-a trecut

  4. Diana said

    Daaa… bun papa, papa bun! Imi plac jumarile! Mama face destul de des – si le mananc… in loc de chips!🙂 Si ficatul nu se supara, pentru ca si lui ii plac!
    Happy WW!

  5. Ileana said

    Ha, ha,ha! Ispita in zi de post?

  6. daurel said

    @Abbilbal,
    Le-am preluat de pe blogul unui producător. Sper să-mi dea comision…

    @Mala,
    Cam 1 in 2 …
    O tema in doua postări.

    @Maria,
    In decembrie, pâna pe 25, era post…

    @Diana,
    Cred ca voi incerca si eu sa le prepar; prevad ca n-o sa am ce face cu untura rezultata.

    @Ileana,
    M-am documentat: la ortodocsi azi si vineri este „hârţi”.

  7. Maria said

    dar dupa 25 a fost la liber (nu ca inainte nu s-ar fi mancat)

  8. daurel said

    @Maria,
    inainte de 25 decembrie jumarile sunt mai apreciate, mai cautate. Parca…

Lasă un răspuns

 
