Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Despre jumãrile de porc…

Posted by daurel pe 11 Februarie 2014

…am scris  pentru prima datã in urmã cu câteva zile.
Dupã cum bãnuiti, n-a fost nicio reactie in blogolume. E drept cã, din motive necunoscute, nu am reusit sã inscriu/promovez  postarea respectiva pe blogul Mirelei Pete; probabil se inchisese automat lista...
Am cãutat jumãri in câteva locuri:  supermarketurile au preturi  intre 80 si 100 lei/kg; la producatorii sibieni 35-45; am cumparat de  la particulari: acasa am constatat cã erau râncede; le-am aruncat la gunoi, deoarece erau prea grase pentru ficatul sensibil al câinilor…Nu stiu daca erau potrivite pentru pisicile sotiei sau ale vecinilor; de altfel, nici nu am deranjat-o cu acest amãnunt…
Ieri, eram hotãrât sã cumpãr carne pentru a prepara jumãrile acasa. Când am intrebat  la o mãcelarie din Dãmãroaia despre carnea recomanda acestei initiative, am avut o surprizã: mi-au oferit jumãri preparate pe loc.
Sincer,  nici nu mã mai interesa pretul…
Ca fapt divers: sunt la jumãtate din  preţul sibienilor.

&

PS. Cãutând reţete pentru jumãri de porc am gãsit numele Adi Hãdean; neştiind  unde l-am mai intâlnit, am deschis blogul dumnealui: este interesant dpdv bloggeristic; şi nu numai.

6 Răspunsuri to “Despre jumãrile de porc…”

  1. Mirela Pete said

    Te-am înscris eu, tabelul fiind editabil. Se poate redeschide, la cererea prietenilor!😉
    Jumări, jumări…Cred că n-am mâncat de ani de zile. Dar acum, că mi-ai amintit, parcă mă tentează, mai ales că am o rețetă de pastă din jumări cu castraveți murați iuți și muștar!
    Poftă bună!🙂

  2. penelopa1 said

    Lasă-mă, dom’le, cu jumările tale fiţoase! Parcă ai fi picat din … Pomi!

  3. […] Despre jumãrile de porc… […]

  4. daurel said

    @Mirela Pete,
    Multumesc.
    Pofta buna !

    @Penelopa 1,
    Ai dreptate. Din nou !

  5. Zina said

    Deși îmi plac la gust, jumările nu le suportă ficatul meu, dar trebuia să-mi exprim acordul în ceea ce privește blogul lui Adi Hădean.

  6. daurel said

    @Zina,
    cu ocazia jumarilor l-am descoperit pe Adi Hadean.

Lasă un răspuns

 
