Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

HW. Ziua Nationala

Posted by daurel pe 1 Decembrie 2013

Repostez, cu mici ajustari, un articol din o1.12.2010.
–––––––––––––––––––––––––––-

1.Un tip intra intr-un magazin:
– As dori si eu niste gulas…
Vânzãtorul:
– Sunteti ungur?
Clientul se enerveaza:
Si daca ceream strudel mã intrebai daca sunt neamţ, dacã ceream pui seshuan ma intrebai daca sunt chinez, sau daca ceream pizza trebuia sa fi fost italian?!?
– Aaaa, nu…
– Si atunci de ce ma intrebi daca-s ungur pentru ca am comandat gulas?
– Nu-i asta problema… Aici e magazin de electronice. ..

*

2.Care femei sunt cele mai fidele? Blondele? Brunetele? Roscatele?
– Cãruntele…

*

3. La un bal, se duce unu la o tipa:
– Pãpusa, dansezi?

– Da ! sigur !
– Pãi,… atunci lasã-mã pe mine sa stau pe scaun

4.Doi bancheri :
– Pe mine ma omoara criza asta, nu mai am somn… Tu cum ai dormit azi noapte?
– Ca un prunc…, am plans toata noaptea si m-am si c.cat pe mine de vreo doua ori…

Glumele cele mai savuroase n-am indrãznit sã le copiez; aveti linkul*…

Acum o gluma reincãlzita:

Intr-un stat asiatic, cetatenii poarta  aproape intregul an  tenisi cu douã numere mai mici; de ziua nationalã au voie sã schimbe intre ei incãltãmintea; unii, mai norocosi, in special femeile si copiii, devin brusc fericiti.

La multi ani cu bucurii !

PS. Cei interesati de gafe, nu neaparat ale  protocolului de stat, pot accesa: Antologia gafelor.
===========================================

„Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 47.”

*)  azi, 1.12.2013: nu stiu la ce link fãceam referire…

PS. Recomand, inca o data, postarea subsemnatului: https://daurel.wordpress.com/2013/12/01/de-ziua-nationala-a-romaniei-am/

8 Răspunsuri to “HW. Ziua Nationala”

  1. elly weiss said

    Glumele bune sunt bune ever. Si dupa portiile de fasole, si dupa o parada scumpa🙂
    La multi ani, Romaniei! La multi ani si noua!
    Si..o seara cat mai placuta sa ai!

  2. Gabriela said

    La multi ani, Daurel, de Ziua Romaniei!
    Ne-ai descretit gandurile cu glumele acestea.🙂

  3. Diana said

    Faza cu „dansezi” am patit-o la mare, pe cand aveam vreo 17 ani. Nu-mi placea in discoteca, dar daca toti erau acolo… Si vine unu’ si ma intreaba daca dansez. Pentru ca mi s-a atras atentia – de amici – sa fiu sociabila, am zis „da” si tipu vine cu replica: „Danseaza, ca eu nu te retin” – se rasuceste pe calcaie si pleaca. :)) De atunci, cand ma intreaba cineva daca dansez spun clar: „daca ma inviti”. Normal ca te invit, ca de-aia te intreb! zic ei, de regula. Si le explic ca nu e tocmai „normal” pentru ca… si le povestesc.
    Saptamana minunata sa iti fie!

  4. […] dintre prieteni:  zoltybogata 1365 -135, fewstuff 95 +22, dragosteoarba 170 +38, daurel 2439  +186, … flaviusobeadă 133 +2,  stropidesuflet 483  +32, iulisa 582 +25,  bloglenesrau […]

  5. Mirela Pete said

    Ca de obicei, am găsit aici bancuri tari! Mulțumesc pentru porția de râs, seară frumoasă!😉

  6. daurel said

    @Elly Weiss
    Ma simt incurajat sa-mi reamintesc…

    @Gabriela
    Sa ai bucurii !

    @Diana
    Uite asa se leaga vorba. Se socializeaza, socializam, cum se zice de un timp.

    @Mirela Pete
    Multumesc pentru vizita si aprecieri.

  7. Zamfir POP said

    Nu am avut, niciodată, nimic cu ungurii. Cu unguroaicele …

  8. daurel said

    @Zamfir POP
    Inseamna ca problema e rezolvata cam 50%…

Lasă un răspuns

 
