Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

De Ziua Nationala a României am …

Posted by daurel pe 1 Decembrie 2013

…ocazia sa intercalez o postare intre doua HW  acceptate pe lista deschisa in fiecare sâmbãta de  Elly W.
Tot am vrut sã mã laud cã locuiesc destul de aproape de Arcul de Triumf; dovada este ca la marile parade spectatorii intârziati  isi parcheaza masinile si in zona strãzii  mele. Insã, incepând cu alaltãieri, nici nu mã mai deranjeaza: am vândut masina.
Am renuntat la sofat cu vreo doi ani mai devreme decât  prevãzusem in urma cu 5 ani când am primit-o. Ideea mai veche era sa conduc pânã la data  pensionarii, insa Emil Boc a modificat  calendarul…
Oricum, am casa in satul dintre  Herãstrau si Gara de Nord.
Ce sa mai zic despre Ziua Nationala ?
In zona,  am vãzut steaguri arborate la toate magazinele Mega Image;  personalul celor 10-12 farmacii nu s-au obosit. In ce priveste vecinii mei, luând in calcul cele vreo 50 de gospodarii pe lânga care am trecut azi, au arborat in total un  steag; asadar, 2%…
&

PS. Steagul nu este pe casa mea…

3 Răspunsuri to “De Ziua Nationala a României am …”

  1. Mala said

    Hai ca fara sa vreau mi-am amintit de steagurile lui Pristanda ! Dincolo de asta, La multi ani, Romaniei, La multi ani si tie, La multi ani romanilor care simt si traiesc romaneste !

  2. elly weiss said

    Am fost printr-un hatis de postari si am ajuns si la balul unde ai dansat-o pe Tita😉 Mi-a placut.

    Inca o data, La multi ani tarii noastre si noua!

  3. daurel said

    @Mala
    @Elly Weiss
    Doamne, dă să fie bine !

Lasă un răspuns

 
