Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cel bãtrân

Posted by daurel pe 27 Octombrie 2013

Azi, in duminica de schimbare a orei, in drum spre neintreruptele treburi, am ajuns mai devreme decat in alte zile in zona Turda-Averescu; in intersectie se agitau trei politisti; dupa câteva secunde s-au auzit sirene, apoi au trecut  masini oficiale. Este un fapt obisnuit, se intampla zilnic; politistii sunt operativi; nu stiu  altii, insa eu nu sunt deranjat.
Despre altceva vreau sa postez in contul HW.
Cu ocazia faptului relatat  mai sus, am fost surprins când cineva din public a comentat sec: „E coloana celui bãtrân „.
Asa mi-a venit ideea de-a  ma inscrie cu glume despre bunici pe lista deschisa ieri de Elly Weis.

Iata-le:

1.Un baietel si-a intampinat bunica si a imbratisat-o, zicandu-i:

-Ma bucur tare mult sa te vad, bunico! Acum, tati ne va arata trucul ala de care zicea.

-Ce truc, puiule? intreaba bunica.

-Pai, l-am auzit pe tati, spunandu-i mamei, ca daca ne mai vizitezi o data, el o sa se urce pe pereti.

*

2.Un bunic este intrebat de nepotul sau:

-Bunicule, tu cati ani ai?

-Nu sunt sigur, il tachineaza bunicul.

-Uita-te la ce scrie pe chilotii tai, bunicule. Pe ai mei scrie de la 4 la 6 ani.

*

3.

Ce cred nepotii ca sunt bunicii?

#Bunicii sunt un barbat si o femeie care nu au copii.

#Lor le plac copiii mici ai altora.

#Un bunic este un domn, iar o bunica este o doamna.Bunicii n-au nimic de facut decat sa fie acasa cand ii vizitam.

#Cand ne scot la plimbare, bunicii incetinesc in preajma unor frunze dragute sau omizi.Bunicii nu spun “Grabeste-te!”

#De obicei bunicile sunt grase, insa atat de grase,incat sa nu-ti poata lega sireturile de la pantofi.Bunicii isi pot scoate dantura afara din gura.

#Bunicii sunt nevoiti sa raspunda la intrebari ca:

– “De ce Dumnezeu nu este cãsatorit?” sau

– “De ce câinii alearga dupa pisici?”.

#Atunci cand ne citesc o poveste, bunicii nu sar peste fragmente si nu se supara daca ii rugam sa ne citeasca aceeasi poveste de mai multe ori.

#Toata lumea ar trebui sa aiba bunici, mai ales daca nu au televizor; acestia sunt singurii adulti care stau la povesti.

*

4.

Ce mesaje au bunicii pe robotul telefonic

“Nu suntem momentan acasa, dar va rugam sa va lasati mesajul dupa ce auziti semnalul sonor.

#Daca sunteti unul din copiii nostri, apasati tasta 1, iar apoi apasati o tasta de la 1 la 5 ca sa stim care din copii suna.

#Daca aveti nevoie sa stam cu copiii vostri, apasati tasta 2.

#Daca vreti sa imprumutati masina noastra, apasati tasta 3.

#Dacã aveti de gând sã ne invitati la cinã sau sã ne scoateti in oras, incepeti sã vorbiti. Vã ascultãm!”
&
PS. Deoarece am fost 5 copii la pãrinti, gluma mea preferata este cea cu robotul telefonic…Drept urmare, m-am ostenit ca in ultima fraza sã  pun diacriticele; aproape pe toate…
&
inca o data:
„Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 42.”
***
*

6 Răspunsuri to “Cel bãtrân”

  1. elly weiss said

    :)) „Cel batran” aproape ca suna flatant pentru cine ne conduce. Nu prea dovedeste… In fine…
    Dar mi-a placut extraordinar gluma cu robotul telefonic…Abia dupa aceea am vazut ca preferinta e comuna🙂
    Bietii bunici! Sincer, eu nu inteleg copiii care ii impovareaza pe bunici cu cresterea nepotilor sau ii muncesc cu diverse. Nu inteleg… Dar cu ceea ce chiar ar vrea bunicii sa li se intample…nu. Adica exact cu: „#Dacã aveti de gând sã ne invitati la cinã sau sã ne scoateti in oras, incepeti sã vorbiti. Vã ascultãm!” E trista aceasta fraza… desi si foarte amuzanta.
    Frumoasa postare!
    O seara de duminica cat mai placuta in continuare!🙂

  2. MARIA said

    :))

  3. CARMEN said

    mie mi-a placut gluma cu chiloteii, dar evident si cea cu robotul telefonic este delicioasa!
    iti doresc o duminica placuta in continuare!🙂

  4. Spunsieu said

    Sunt haioase si induiosatoare in acelasi timp. Da, asa sunt bunicii!

  5. penelopa1 said

    Cine nu are bunici, să-şi cumpere!

  6. Mala said

    Totalmente o sa am nevoie si eu de un robot…

Lasă un răspuns

 
