Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

“Persoanele cu grupa sanguină 0 pot beneficia …

Posted by daurel pe 25 Octombrie 2013

…din plin de o dietă bogată în proteine din carne […]”

Nu mai insist.  Articolului integral il  gasiti la urmatoarele adrese: http://www.doctorulzilei.ro/ce-boli-te-pandesc-in-functie-de-grupa-se-sange-si-ce-dieta-sa-urmezi-ca-sa-ti-cresti-imunnitatea/ si http://www.instilulmeu.ro/grupa-sanguina-si-sistemul-imunitar/

Tot pe acolo am gãsit:Ţine dieta cu struguri ca să slăbeşti 3 kilograme într-o săptămână

&

PS. Sâ zic ceva si despre mine:

Am terminat de cules strugurii.
I-am dus cu masina familiei, in doua duminici, si i-am predat  unui gospodar  de lânga Bucuresti. Gospodarul mi-a spus cã, deoarece n-a mai pomenit ca bucurestenii sã dea ceva gratis, nu-i va amesteca cu strugurii din productia proprie…
Nu e convins ca ar fi struguri vinificabili; i se pare ca au miros de fum…
Desi i-am aratat bolta cu vita de vie si curtea, nu l-am putut convinge cã nu-l pot primi sã mã ajute la cules sau  la alte activitati.
Pentru dumnealui  ideea de-a nu stresa cainii este un moft.

3 răspunsuri to ““Persoanele cu grupa sanguină 0 pot beneficia …”

  1. Mirela Pete said

    ”La nivel global, grupa sanguina 0 este cea mai comună. Persoanele care detin aceasta grupa au o consistenta mai subtire a sangelui, un sistem imunitar foarte puternic, secretii bogate ale acizilor in stomac si in general traiesc cel mai mult.” Nu-i rău, și-mi recomandă carnea, gata, mă pun pe grătare! Doar că eu prefer cerealele și fructele!
    Să nu stresezi câinii, nici altcineva să n-o facă, noi ținem cont de situațiile în care pot fi stresați pikinii și nu lăsăm să se întâmple așa ceva. 😉
    Weekend plin de bucurii să înceapă! 🙂

  2. daurel said

    Inteleg ca ai grupa O: „donator universal”…

  3. elly weiss said

    N-am grupa zero deci… 🙂
    Povestea cu strugurii…nici eu nu-l inteleg pe acel om. Animalele pot fi stresate la fel de mult ca si noi…

Lasă un răspuns

 
