Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

E prima datã când sunt de acord cu…

Posted by daurel pe 8 Septembrie 2013

… jurnalistul Ion Cristoiu.
Il numesc jurnalist, desi, dupa cum am dedus din comentariile la articol,  dumnealui s-ar dori  „literat” .

Iatã rândurile din care deduc posibilitatea ca  un marxist poate sã-si revina dacã se documenteazã temeinic:

[…]

— Sînt cu o sută de ani înaintea noastră! am răspuns eu cu deznădejde, pentru prima dată cu deznădejdea că m-am născut în România.

Am mai fost în ultimii ani în Occident.

Niciodată la întoarcerea acasă nu m-a apucat o atît de mare deznădejde la compararea lucrurilor văzute acolo, în Occident, cu lucrurile văzute din nou aici, în România.[…]

*
Tin sa mentionez ca nu regret ca m-am nascut in România. Totusi, nu am siguranta cã nu voi avea desperãri când/dacã voi ajunge in Normandia…
&
PS. Nici in acest an nu m-am invrednicit  sa particip  la hramul bisericii  din satul natal; este vorba  8 septembrie, sãrbatoarea Nasterii Maicii Domnului.
*
LA MULTI ANI TUTUROR MARIILOR SI MARINILOR  !
*

2 Răspunsuri to “E prima datã când sunt de acord cu…”

  1. elly weiss said

    Multumesc pentru urare. Mama mea este Maria🙂

  2. daurel said

    @Elly Weiss,
    Sa aveti bucurii impreuna cu cei dragi !

Lasă un răspuns

 
