Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Concentrare

Posted by daurel pe 28 August 2013

Doi evrei se rugau la Zidul Plangerii.

Primul, un sãrac, tot zicea:
„Doamne dã-mi si mie zece dolari ca sã-mi iau ceva de  mâncare”
Al doilea, un bogãtas, repeta cu sperantã:
„Doamne, dã-mi te rog un milion de dolari ca sã pot sã-mi termin hotelul.
La un moment dat se enerveazã bogãtasul si zice:

Mãi sãracule, ia  de aici zece dolari si  lasã-L pe Dumnezeu sã se concentreze!”

&

PS. Se pare ca jumatate dintre cereri sunt rezolvate instant…

3 Răspunsuri to “Concentrare”

  1. Mala said

    Marketingul ca lipsa unei revelatii divine sau… poate ca tocmai in asta consta esenta cererii si-a ofertei!

  2. daurel said

    Ne cam targuim…
    Cand scriam m-am gandit ca unii bogatasi pot devini instrumente ale divinitatii; Saracu’ Gigi Becali incerca sa teoretizeze aceasta idee.

  3. Mala said

    Pai, de la dorinta la putinta e cale-atit de lunga!

Lasă un răspuns

 
