Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Glume din trafic

Posted by daurel pe 21 August 2013

Este vorba de extrase din declaratiile soferilor.

1.M-am lovit de un pom staţionar.

2.Am auzit un claxon şi-am simţit un şoc puternic din spate. Probabil că o doamnă încerca să depăşească.

3.Respectivul m-a lovit în fund astfel că pe soţia mea o doare şi acum gâtul.

4.Credeam că geamul este deschis, însă când am scos capul prin el am observat că nu era.

5.Am claxonat, însă claxonul nu a sunat pentru că era furat.

……………………

Restul, pânã la 17, le gãsiti aici.

&

PS.Recomand povestile parfumate pe tema sentimentului de siguranta; iata legãturile potrivite:


1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

6 Răspunsuri to “Glume din trafic”

  1. Zina said

    4. și 5. sunt expresia intruchipata a inocentei !😆

  2. CARMEN said

    :)) „pomul stationar” m-a dat gata :)))

  3. Mala said

    Subscriu comentariului Zinei…😀

  4. daurel said

    @Zina
    Reactii in fata autoritatilor…

    @Carmen
    Cuvantul „stationar” apare in formulare tipizate ale politiei; cumva, este indus…

    @Mala
    Am notat .

  5. elly weiss said

    „Credeam că geamul este deschis, însă când am scos capul prin el am observat că nu era.$” Asta mi s-a parut maxima, ca sa zic asa :))
    Nu te-ai trecut in tabel la Mirela… Chiar daca ai postat mai tarziu, tot trebuia. Dar poate ca nu s-a mai putut…s-a inchis inscrierea 😦

  6. Mirela Pete said

    Bine te regăsesc, Daurel! Și vesel, așa că am motive să mă amuz din nou cu o excelentî selecție de glume! Dacă ”Respectivul m-a lovit în fund astfel că pe soţia mea o doare şi acum gâtul” înseamnă că ”unde dai și unde crapă”! O săptămână bună îți doresc!🙂

Lasă un răspuns

 
