Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Concluzii politice

Posted by daurel pe 8 August 2013

Repostez câteva aforisme   primite prin februarie 2012 de la cumnatul  Brudi din Brad (HD)

1.DEMOCRAT – Prea sãrac pentru a fi capitalist si prea bogat pentru a fi comunist.

2.DEMOCRATIE – Regim in care fiecare are dreptul sã sustinã cã e sub dictatura.

3.DICTATURA – Regim in care toata lumea trebuie sa spunã cã e democratie.

4.DIPLOMAT – Cel care-ti spune sã te duci la dracu’ cu o asemenea elegantã incât iti si vine sã te duci.

&

PS 1. In ultimele luni am constatat, incã o datã, cã nu am diplomatie; n-am stiut, poate ca  n-am avut nici curajul sa refuz niste discutii telefonice viclene despre internarea unui prieten in  azil; apoi, inevitabil, am aflat despre testamente, revendicari, justificari…
Intr-un cuvânt: orgolii.
Sper  sa  am  linistea necesarã pentru a posta despre niste caractere feminine relevate cu aceasta ocazie. Am un titlu bun:  „scorpia la bãtrânete”. Ideea cu scorpia mi-a venit recent ascultând finalul unei predici la o bisericuta saraca din apropierea Bisericii Mãnãstirii Casin. Preotul, om tânãr cu trei copii si venituri insuficiente, si-a exprimat nedumerirea cã femeile in vârsta se comportã precum „viperele pline de venin„; probabil se referea la soacrã-sa…

Departe de mine gândul de a generaliza; sunt absolut sigur cã majoritatea bãtrânilor sunt corecti si aplecati spre caritate; deci personaje neinteresante …
PS 2. Aveti dreptate:  PS1 nu prea are legatura cu ideea articolului; cu bunavointa s-ar putea admite 25 %…

Lasă un răspuns

 
