Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Un banc foarte vechi l-am regăsit …

Posted by daurel pe 26 Iulie 2013

…pe paginile postului de stiri DC News.

Într-o unitate de tancuri, unei grupe de proaspeți recruți li se prezintă pentru prima dată un tanc.

Bancul Zilei: Prezentarea unui tanc în fața recruților

Plutonierul comandant de grupă începe să le explice:
– Tancul este de tip T-55, fabricat în URSS. Are cineva vreo întrebare?
Nimeni nu întreabă nimic.

– Pe tanc, se află instalat un aruncător de grenade, calibrul 120. Are cineva vreo întrebare?
Nimeni nu întreabă nimic.

– Tot pe tanc avem o stație de comunicații radio. Are cineva vreo întrebare?
Un soldat ridică mâna timid.
– Da, soldat, spune!
– Tovarășe plutonier, stația radio e pe lămpi sau pe tranzistori?
– Băi, pentru tâmpiți ca tine o să repet: este pe tanc!

&

PS. Este un prilej bun pentru  a dezvãlui câteva „secrete militare”: prin anii ’70, când am fost incorporat intr-o unitate de tancuri si auto, tancul sovietic  model 1955 era scump la vedere – si nu numai…; era considerat o minunatie a tehnicii. In anii ’80 industria româneasca s-a cãznit sa copieze tancul amintit. Intâmplator am fost implicat in acest program. Am participat la fabricarea geamului cu sistem antiaburire; geamul a fost o reusita, insa monstrul mai avea câteva mii de piese ce se fabricau in câteva zeci de fabrici; dupa stiinta mea TR-85, tancul romanesc, nu este o poveste de succes.

Recomand: Fetița fără vacanțe, In tren,I-au zis “reuniune internaţională”, Cu ursul pe pereţii bisericii

6 Răspunsuri to “Un banc foarte vechi l-am regăsit …”

  1. Zina said

    Multumesc pentru recomandare !🙂

  2. CARMEN said

    hahahaha, bun bancul! Tata, dupa ce a încheiat activitatea de ofiter parasutist, a trecut la artilerie si de acolo a si iesit la pensie colonel. Trebuie sa-i trimit un link spre blogul tau, precis se va amuza si el citind bancul! :))
    o seara faina sa ai!

  3. daurel said

    @Zina
    Pentru putin.

    @Carmen
    E o idee buna; cu aceast prilej, d-l colonel va descoperi si un interesant post de stiri: DC News

  4. […] CZ Modele de viata…, Dana Lalici Diete de slabire via Adelina vinerea asta, Daurel Un banc foarte vechi l-am regăsit …, Diana Bună dimineața Soare!, Elly O zi…blondă, Gabi Francis Luis Mora (27 iulie 1874 […]

  5. elly weiss said

    Foarte buna gluma! Nu ma asteptam la acest final🙂 )
    Iti multumesc din suflet pentru recomandare. E o frumoasa surpriza. Ma bucur ca ti-a placut povestea fetitei fara vacante – mama mea.
    Happy weekend iti doresc!

  6. Zamfir POP said

    Când am plecat în armată, ştiam un banc. Acolo, mi s-a confirmat că … nu e banc!
    Întrebat ce lucrează părinţii, am spus că sunt „intelectuali” (tata – inginer, mama – profesoară). Mi s-a replicat: Au funcţii, deci, sunt … „funcţionari”!

Lasă un răspuns

 
