Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc. Inventii

Posted by daurel pe 17 Iulie 2013

Mfc=Ww

papuci matura faras

scara apartament spatiu depozitareSursa: Inventii

7 Răspunsuri to “Mfc. Inventii”

  1. elly weiss said

    Prima e o gluma dragalasa🙂
    Cele cu sertare insa, sunt foarte utile dupa parerea mea.
    O noapte buna!

  2. Zina said

    La cât sunt eu de împiedicată, prima invenție m-ar pune în ghips de la prima întrebuințare !😆

  3. CARMEN said

    Hahaha… haioasa ideea pantofilor😀
    Scari cu sertare mi -ar trebui si mie! Buna idee!

  4. daurel said

    @Elly Weiss
    Proibabil, sertarele din scara vor fi ignorate de catre hoti; o vreme…

    @Zina
    Cred ca este un exercitiu de balet

    @Carmen
    Dupa ce m-am gandit cateva zile, ardeleneste, am hotarat ca nu merita efortul de-a lămuri tamplarul; este mai igienic să renuntam la obiecte.

  5. Mala said

    Fiecare idee in sine are doza ei de practic… material bun de bagat la „sertarul” cu surse de inspiratie, la nevoie!

  6. […] – A is for Apron 2, Cătălin His Infernal Majesty., CZ Zori cu parfum de vacanta, Daurel Mfc. Inventii, Dana Lalici La vremuri noi, tot noi!, Diana Parfum de alb – Poveste parfumata, […]

  7. daurel said

    @Mala
    Uneori mi se pare ca nu mai este nimic de inventat…

Lasă un răspuns

 
