Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Paraskevidekatriaphobia

Posted by daurel pe 14 Iulie 2013

Dupa cum bãnuiti, paraskevidekatriaphobia este o teama morbida  in zilele de vineri 13.

Pentru mine este o noutate…

Am scris cândva:

…trei ceasuri cu ghinion sunt numai sâmbata (Saturn) si martea (Marte); in restul zilelor saptamanii sunt numai doua ceasuri rele…

PS. Am ajuns la termenul din titlu cãutand un rãspuns  onest la intrebarea Aveți triskaidekafobie?

7 Răspunsuri to “Paraskevidekatriaphobia”

  1. elly weiss said

    Si eu am ajuns la el cautand cat mai multe informatii despre ziua de 13, despre numarul 13…despre semnificatii numerologice in general si despre superstitii legate de unele dintre ele.
    E un cuvant extrem de greu de pronuntat. N-am reusit, cred, decat o data sa il pronunt pana la capat :))
    Oricum, multumita Happy weekend, cu totii ne-am mai imbogatit cu cate ceva🙂 Ceea ce eu consider ca e de bine. Saptamanal apar postari interesante in jocul nostru.
    O seara frumoasa!

  2. Gabriela said

    Pentru mine zilele de 13 sunt norocoase. Mai putin norocoase sunt cele de 14. Ori poate ca mi se pare. Nu am o teama anume de genul de a face diferite chestii, stiu eu, sa nu ies din casa, ori alte lucruri ciudate. Pana la urma sunt superstitii si viata merge inainte dupa fiecare zi, indiferent ca e vineri 13 ori marti 20.

  3. Mala said

    Nu am fobia asta, zilele de 13 nefiindu-mi ghinioniste. Daca e sa mi se intimple ceva, se intimpla indiferent de ziua din luna. In schimb, daca ceva bun trebuie sa se intimple, se intimpla exact la momentul oportun, indiferent de stradania mea de-a grabi vreo decizie sau vreun rezultat.

  4. Zamfir POP said

    Zile cu numai un ceas rău … nu aveţi?!

  5. daurel said

    @Elly Weiss,
    Sunt in castig.
    A fost o ocazie buna sa-mi fac publicitate.

    @Gabriela,
    N-am postat pentru a incuraja fobii; sunt si asa destule…

    @Mala,
    Imi convine sa numesc intamplarile bune „binecuvantari”; uneori sunt si minuni…

    @Zamfir POP,
    Buna intrebare !
    PS. Aud des versurile:” As da zile de la mineeee…”

  6. penelopa1 said

    Credeam că e teama de … Paraskiva!

  7. Diana said

    Uau! Inteleg ca unii se tem si de umbra lor dar chiar sa aiba cineva „teama morbida” de o zi in care 13 este Vineri… Uau! – ca un fel de concluzie!🙂
    Se pare ca, deocamdata, nu stiu prea multe despre superstitii si despre efectul lor asupra psihicului uman!

Lasă un răspuns

 
